اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام در دانشسرای علوم قرآن و حدیث باقرالعلوم(ع)
کد خبر: 3909148
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵

اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام در دانشسرای علوم قرآن و حدیث باقرالعلوم(ع)

آخرین مهلت ثبت‌نام در دوره‌های دانشسرای علوم قرآن و حدیث باقرالعلوم (ع) مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در سال جاری ۲۲ تیرماه اعلام شده است.

به گزارش ایكنا از فارس، ثبت‌نام دوره‌های دانشسرای علوم قرآن وحدیث  باقرالعلوم (ع) وابسته به مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در سال تحصیلی 1399- 1400 آغاز شده است.

حافظان كل قرآن كریم تا 22 تیرماه جاری می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در دوره‌های این دانشسرای كه همگی به‌صورت تخصصی اجرا می‌شوند، اقدام كنند.

تثبیت کل محفوظات، آشنایی با ترجمه و مفاهیم کلیدی کل قرآن کریم، اعطای مدرک کارشناسی علوم قرآن و حدیث از وزارت علوم و اعطای مدرک درجه 3 معادل لیسانس از سازمان دارالقرآن الکریم از جمله مزایای شركت در این دوره‌ها هستند.

تسلط بر حداقل 15 جزء قرآن کریم و ارائه مدرک حفظ کل از مؤسسه بیت‌الاحزان یا سایر موسسات کشور نیز از جمله شرایط شركت در این دوره‌ها اعلام شده است.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به سایت مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان به آدرس beytolahzan.ir مراجعه كنند همچنین شماره‌های 09176115682 حجت‌الاسلام امینی و 09916074895 خانم محمدی نیز آماده پاسخ‌گویی به سئوالات علاقه‌مندان در دو بخش آقایان و بانوان هستند.

انتهای پیام
captcha