برقراری امنیت و آرامش؛ اولین هدف پلیس در جامعه
کد خبر: 3912678
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳

برقراری امنیت و آرامش؛ اولین هدف پلیس در جامعه

فرمانده انتظامی استان فارس با تأكید بر اینكه برقراری امنیت و آرامش در جامعه اولین هدف پلیس است، گفت: مأموران انتظامی در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌كنند.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، 5 مردادماه در برنامه زنده تلویزیونی «بازتاب» صدا و سیمای مركز استان گفت: احساس امنیت در جامعه از امنیت مهم‌تر است.

وی افزود: برقراری امنیت و آرامش در جامعه اولین هدف پلیس است و مأموران انتظامی در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌كنند.

حبیبی ادامه داد: پلیس فارس با برنامه‌ریزی‌های مختلف و اجرای طرح‌های انتظامی در راستای بالا بردن احساس امنیت در جامعه تلاش می‌کند و در این مسیر با مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان فارس بیان كرد: سامانه 110، تلفن 197 و تلفن گویای 096580 مرکز مشاوره و مددکاری از مهم‌ترین راه‌های ارتباطی مردم با پلیس است و شهروندان می‌توانند با استفاده از این سامانه‌ها با خادمان خود در نیروی انتظامی فارس در ارتباط باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وقوع سرقت در جامعه، تصریح کرد: همه نهادها و اُرگان‌ها باید نقش و سهم خود را در موضوع وقوع سرقت بدانند و با اقدامات خود سارقان را ناکام بگذارند؛ وظیفه نیروی انتظامی کشف سرقت و برخورد با سارقان است.

حبیبی اظهار كرد: شهروندان منازل و مغازه‌های خود و همچنین وسایل نقلیه را به تجهیزات ایمنی مجهز کننند و هشدارهای پلیس در راستای پیشگیری از وقوع سرقت را جدی بگیرند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به موضوع فضای مجازی و آسیب‌های ناشی از آن در جامعه، گفت: با راه‌اندازی پلیس فتا در سال‌های اخیر گام‌های مهمی در مبارزه با جرایم سایبری برداشته شده است ولی نیازمند حمایت‌های لازم توسط مسؤلان است.

انتهای پیام
captcha