ارسال 160 مقاله به همایش ملی «سیره علوی» / 91 مقاله پذیرش شد
کد خبر: 3912823
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰

ارسال 160 مقاله به همایش ملی «سیره علوی» / 91 مقاله پذیرش شد

دبیر علمی یازدهمین همایش ملی «سیره علوی» از برگزاری این همایش ملی در بیست و ششم مردادماه جاری خبرداد و گفت: 160 مقاله به دبیرخانه ارسال شد 91 مقاله پذیرش نهایی شدند.

ارسال 160 مقاله به همایش ملی «سیره علوی» / 91 مقاله پذیرش شدحجت‌الاسلام حبیب حاتمی کن‌کبود، دبیر علمی یازدهمین همایش ملی «سیره علوی» با رویکرد سلامت در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به انجام داوری مقالات همایش ملی سیره علوی، گفت: در پانزدهم تیرماه امسال فعالیت علمی و داوری مقالات یازدهمین همایش ملی «سیره علوی با رویکرد سلامت» به پایان رسید که در مجموع 160 مقاله دریافت شد که در این میان، 91 مقاله پذیرش نهایی و 69 مقاله عدم پذیرش نهایی شدند.

وی با بیان این‌که یازدهمین همایش ملی سیره علوی در تاریخ 26 مرداد ماه جاری به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد، افزود: شرکت در همایش برای عموم آزاد است و در پایان همایش، گواهی شرکت در همایش به همه کسانی‌که حضور داشته، تقدیم خواهد شد.

دبیر علمی یازدهمین همایش ملی «سیره علوی» ادامه داد: تا یک هفته آتی، گواهی پژوهشگرانی که مقاله آن‌ها در همایش، پذیرش نهایی شده است، به‌صورت اسکن شده به ایمیل آن‌ها فرستاده خواهد شد.

حاتمی کن‌کبود با بیان این‌که قبل از این قرار بود این همایش ملی اواخر اسفندماه سال گذشته برگزار شود که به سوم اردیبهشت‌ماه موکول شد و با توجه به شرایط کرونایی کشور و استان برگزاری آن در زمان تعیین شده نیز برگزار نشد و به مردادماه جاری موکول شد، یادآور شد: یازدهمین همایش ملی «سیره علوی» با رویکرد سلامت به‌همت بنیاد ملی غدیر، نماینده ولی‌فقیه و دانشگاه‌های استان لرستان به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار می‌‏شود.

انتهای پیام
captcha