کد خبر: 3912923
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹

مادر شهیدان عسگریان به فرزندان شهیدش پیوست

مادر شهیدان عسگریان به فرزندان شهیدش پیوست مرحومه حاجیه خانم جهان علی‌نژاد، مادر شهیدان احمد و محمود و جانباز ۴۰ درصد متوفی ابوالقاسم عسگریان، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش ایكنا از فارس،‌ مرحومه حاجیه خانم جهان علی‌نژاد، مادر شهیدان احمد و محمود و جانباز ۴۰ درصد متوفی ابوالقاسم عسگریان، در سن ۸۴ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر آن مرحومه كه به دلیل کهولت سن و بیماری ریوی به دیار باقی شتافته است، امروز دوشنبه، ششم مرداد در شیراز تشییع و در گلزار مطهر شهدا به خاک سپرده می‌شود.

بنا بر این گزارش، شهیدان محمود و احمد عسگریان به ترتیب ۲۰ تیرماه سال ۱۳۶۴ و ۳۱ تیرماه سال ۱۳۶۷ در مناطق غرب رودخانه میم و شلمچه به شهادت رسیدند و جانباز ۴۰ درصد متوفی ابوالقاسم عسگریان نیز ۲۱ بهمن‌ماه سال ۱۳۶۴ در عملیات والفجر8 بر اثر اصابت ترکش به سر، به فیض جانبازی نائل شد.

یادآور می‌شود، داماد این خانواده، شهید حسین محمد مرادپور نیز ۲۷ خردادماه سال ۱۳۶۷ در عملیات بیت‌المقدس هفت در منطقه شلمچه به شهادت رسید.

انتهای پیام
captcha