برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن در لرستان از 9 مرداد
کد خبر: 3913022
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲

برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن در لرستان از 9 مرداد

مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف لرستان از نهم مردادماه جاری در خرم‌آباد آغاز می‌شود که به‌منظور جلوگیری از تجمع شرکت‌کنندگان از طرف دبیرخانه مسابقه برای تنظیم زمان‌بندی با آنان تماس گرفته می‌شود و زمان حضور در مکان مسابقه اعلام خواهد شد.

برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن در لرستان از 9 مهرماهحجت‌الاسلام محمد طباطبایی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، گفت: مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآنی لرستان در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل طی روزهای نهم و دهم مردادماه جاری در حسینیه حبیب بن مظاهر خرم‌آباد آغاز می‌شود.

وی افزود: در این مسابقات که در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد، آقایان شرکت‌کننده نهم مردادماه و بانوان نیز دهم مردادماه با هم به رقابت می‎پردازند.

طباطبایی با بیان این‌که مسابقات قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه هر ساله با حضور و استقبال گسترده اقشار مختلف به‌ویژه نسل جوان و نوجوان برگزار می‌شود، اضافه کرد: این مسابقات قرآنی امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا با رعایت پُروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک مناسب و دستکش برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از تجمع شرکت‌کنندگان از طرف دبیرخانه مسابقه برای تنظیم زمان‌بندی با آنان تماس گرفته می‌شود و زمان حضور در مکان مسابقه اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است، در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه لرستان، جلسه پایانی هماهنگی برگزاری مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن‌کریم استان لرستان دوشنبه، ششم مرداد برگزار شد.

در این جلسه که با حضور جمعی از اساتید، داوران و نخبگان قرآنی استان لرستان برگزار شد آخرین نقطه نظرات و پیشنهادات جهت هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن این مسابقات ارائه شد.

انتهای پیام
captcha