رشد ۱۸ درصدی شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآن دادگستری لرستان
کد خبر: 3913545
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۹

رشد ۱۸ درصدی شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآن دادگستری لرستان

معاون فرهنگی دادگستری لرستان با اشاره به رقابت ۱۲۳ نفر در مسابقات استانی قوه قضائیه در لرستان، گفت: امسال شاهد رشد هجده درصدی آمار شرکت‌کنندگان نسبت به دوره‌های قبل بودیم.

رشد ۱۸ درصدی شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآن دادگستری لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات قرآن‌کریم قوه قضائیه در لرستان چهارشنبه، هشتم مردادماه با داوری عزت‌الله گوشه‌ای، سیدعباس پورهاشمیان و حسن‌رضا مرادی در سالن همایش‌های دادگستری شهرستان خرم‌آباد برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین علی سبزواری، معاون فرهنگی دادگستری لرستان در حاشیه برگزاری این مسابقات قرآنی، گفت: این‌سری از مسابقات قرآنی در دو گروه بزرگسال و زیر ۱۶ سال و در دو بخش بانوان و آقایان ویژه همکاران دستگاه قضایی استان و سازمان‌های تابعه و خانواده‌های آن‌ها در دو بخش شفاهی و کتبی برگزار شده که در رشته‌های شفاهی ۱۲۳ نفر شرکت دارند و دوازده نفر به مرحله مقدماتی کشوری این دوره از مسابقات راه می‌یابند.

وی با بیان این‌که در بخش کتبی نیز پنج نفر به مرحله مقدماتی کشوری این مسابقات راه می‌یابند، اضافه کرد: این مسابقات قرآنی در رشته‌های شفاهی شامل؛ قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ، اذان  و همچنین رشته‌های کتبی شامل؛ حفظ موضوعی و مفاهیم قرآن برگزار شد.
معاون فرهنگی دادگستری لرستان با بیان این‌که امسال شاهد رشد هجده درصدی آمار شرکت‌کنندگان در مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات قرآن‌کریم قوه قضائیه بودیم، اظهارکرد: پس از اجرای دقیق این سری از مسابقات در هفته آتی اسامی نفرات برگزیده و راه‌یافته به مرحله مقدماتی کشوری اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha