بهره‌برداری از 2 هزار واحد مسکن محرومین در لرستان
کد خبر: 3914149
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳

بهره‌برداری از 2 هزار واحد مسکن محرومین در لرستان

مدیرکل بنیادمسکن لرستان از بهره‌برداری از 2 هزار واحد مسکن محرومین روستایی تا پایان شهریور سال‌جاری در لرستان خبر داد.

بهره‌برداری از 2 هزار واحد مسکن محرومین در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، مسعود رضایی، مدیرکل بنیاد مسکن لرستان، یکشنبه، ۱۲ مرداد در جمع خبرنگاران با تاکید بر این‌که در شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا، ضرورت ساخت و تحویل مسکن محرومان، بیشتر نمود دارد، اظهارکرد: لرستان از استان‌های پیشتاز در زمینه مقاوم‌سازی مسکن روستایی در کشور است و اهمیت مقاوم‌سازی مسکن روستایی نیز با توجه به مشکلات اقتصادی مردم در اولویت قرار دارد.

وی با اشاره به سهمیه 7 هزار و 600 واحد مسکن روستایی در لرستان در سال گذشته، افزود:  دو هزار واحد مسکن محرومین در  لرستان در حال اجرا بوده که علاوه‌بر استفاده از تسهیلات مسکن روستایی، از 25 میلیون تومان کمک بلاعوض نیز بهره‌مند شدند.

مدیرکل بنیادمسکن لرستان درصد پیشرفت فیزیکی و معرفی به بانک این تعداد واحد را 100 درصد عنوان نموده و اضافه کرد: بیش‌از 90 درصد معرفی به بانک‌ها موفق به عقد قرارداد شده‌اند این در حالی‌است که بانک‌ها در کمک به تسهیل پرداخت تسهیلات مسکن، همکاری  می‌کنند.

رضایی با اشاره به برنامه‌ریزی این بنیاد برای به حداقل رساندن زمان ساخت مسکن محرومان در استان، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، تا پایان شهریورماه سال‌جاری از دو هزار واحد مسکن محرومین روستایی استان بهره‌برداری خواهد شد.

انتهای پیام
captcha