برپایی نمایشگاه‌های تجسمی با موضوع حجاب و عفاف در لرستان
کد خبر: 3914412
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹

برپایی نمایشگاه‌های تجسمی با موضوع حجاب و عفاف در لرستان

رئیس حوزه هنری استان لرستان با اشاره به لزوم ترویج فعالیت‌های نمایشگاهی و نشست‌های تخصصی با موضوع ارزش‌های اسلامی، گفت: نمایشگاه‌ها و نشست‌های تخصصی با موضوع حجاب و عفاف در حوزه هنری استان لرستان برپا خواهد شد.

برپایی نمایشگاه‌های تجسمی با موضوع حجاب و عفاف در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، محمد کرم‌الهی، رئیس حوزه هنری استان لرستان امروز، سیزدهم مرداد در دیدار با معاون فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی لرستان، با اشاره به اهمیت لزوم توجه به مساله عفاف و حجاب و برگزاری برنامه‌های متناسب با این موضوعات، اظهارکرد: بی‌شک برنامه‌های تخصصی با موضوع حجاب و عفاف، به صورت ویژه پیگیری و در هفته‌های آتی برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر هم‌افزایی ظرفیت‌های بالای فرهنگی در استان و لزوم بهره‌گیری از نیروهای جوان، افزود: در راستای تعامل و هم‌اندیشی با دستگاه‌های فرهنگی، برنامه‌های مشترکی برنامه‌ریزی شده که طی سال‌جاری اجرا خواهند شد که برپایی نشست‌ها و نمایشگاه‌های تجسمی به شکل تخصصی حول محور حجاب و عفاف در لرستان برگزار می‌شود.

کرم‌الهی با ذکر این مطلب که با تعامل و هم‌افزایی سازنده می‌توان گام‌های موثری در عرصه تحولات فرهنگی برداشت به اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های حوزه هنری در سایر شهرستان‌های لرستان‌ و پرهیز از تجمیع برنامه‌ها در مرکز استان اشاره و آن‌را از دیگر اولویت‌های کاری این حوزه برشمرد.

معاون فرهنگی بسیج دانشجویی نیز در ادامه این نشست با قدردانی از تلاش‌های مدیریت حوزه در زمینه تعامل با سایر دستگاه‌های فرهنگی ابراز امیدواری کرد، با پیگیری‌ها و تلاش‌های مجدانه حوزه هنری و سایر دستگاه‌های فرهنگی شاهد تحولات خوبی در استان باشیم.

وی افزود: هم‌افزایی بین دستگاه‌های فرهنگی در شرایط کنونی کشور مانع از موازی‌کاری و صرف هزینه‌های اضافی در برپایی این برنامه‌ها می‌شود.

انتهای پیام
captcha