وقتی استعدادهای قرآنی دانش‌آموزی شکوفا می‌شوند
کد خبر: 3914867
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶

وقتی استعدادهای قرآنی دانش‌آموزی شکوفا می‌شوند

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز از پرورش 50 دانش‌آموز مستعد قرآنی خبرداد و گفت: این دانش‌آموزان بسیار مستعد هستند و تاکنون توانسته‌اند در مسابقات قرآنی مختلف رتبه‌های برتر را برای البرز کسب کنند.

وقتی استعدادهای قرآنی دانش‌آموزی شکوفا می‌شوند

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآن که به دلیل شیوع کرونا تعطیل شده بودند طی روزهای گذشته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شدند.
وی افزود: علی‌رغم بازگشایی و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، به دلیل عدم استقبال و حضور قرآن‌آموزان اکثر این موسسات تا بهبود وضعیت و کنترل شیوع بیماری کرونا فعالیت نمی‌کنند چون ادامه کار برای آنها توجیه مالی ندارد.
وی با اشاره به اینکه درحال حاضر بیشتر فعالیت‌های قرآنی از جمله آموزش در فضای مجازی صورت می‌گیرد، گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی البرز به دنبال طراحی نرم‌افزاری است تا قرآن‌آموزان بتوانند چهره به چهره و به صورت آنلاین از آموزش‌های قرآنی بهره‌مند شوند.
این مسئول در ادامه از اجرای طرح استعدادیابی قرآنی در البرز خبرداد و گفت: این طرح از سال 95 توسط سازمان دارالقرآن‌کریم در مدارس سراسر کشور اجرایی شد.
ملازاده با بیان اینکه با اجرای این طرح، استعدادهای قرآنی دانش‌آموزان در مدارس شناخته می‌شود، افزود: در البرز با همکاری آموزش و پرورش البرز 200 دانش‌آموز مستعد را شناسایی کردیم که پس از برگزاری آزمون در نهایت 50 نفر از این دانش‌آموزان برگزیده شدند.
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز تصریح کرد: استعدادهای این دانش‌آموزان با شرکت در کلاس‌های آموزشی که توسط تبلیغات اسلامی البرز و با حضور اساتید برجسته برگزار می‌شود پرورش داده می‌شود.
وی اضافه کرد: خوشبختانه این دانش‌آموزان بسیار مستعد هستند و تاکنون توانسته‌اند در مسابقات قرآنی مختلف رتبه‌های برتر را برای البرز کسب کنند.
این مسئول در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به وضعیت کرونا کلاس‌های آموزشی این دانش‌آموزان نیز لغو شده است، گفت: در برگزاری کلاس‌های این استعدادهای قرآنی تاکنون هیچ وقفه‌ای ایجاد نشده است و کلاس‌ها با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha