توزیع ۴ هزار پُرس غذا در روز عید غدیر در کوهدشت
کد خبر: 3914884
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸

توزیع ۴ هزار پُرس غذا در روز عید غدیر در کوهدشت

مسئول موکب حضرت ابوالفضل(ع) از طبخ و توزیع ۴هزار پرس غذا توسط موکب حضرت ابوالفضل (ع) کوهدشت همزمان با عید غدیرخم خبر داد.

توزیع ۴ هزار پُرس غذا در روز عید غدیر در کوهدشتاحسان نصیری مسئول موکب حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان کوهدشت در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، اظهار کرد: به مناسبت عيد سعيد غدير خم و با توجه به سفارش اهل‌بيت(ع) مبنی بر اطعام در اين روز ۴ هزار پرس غذا با نذورارت مردمی پخت و توزیع می‌شود.

وی با ذکر این مطلب که یکی از سنت‌های حسنه و توزیع غذا در روز عید غدیر خم است، افزود: جامعه هدف توزیع غذا، اقشارضعیف، محروم و آسیب دیده از بیماری کرونا در شهرستان کوهدشت هستند.

نصیری در خصوص نحوه مشارکت مردم در طرح اطعام مومنان در روز عید غدیر خم، گفت: عزیزانی که قصد کمک به طبخ غذا دارند می‌توانند نذورات خود را به شمار کارت
۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۶۰۳۵۸ موکب حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان کوهدشت واریز نمایند.

مسئول موکب حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان کوهدشت با بیان این‌که این طرح با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود، تصریح کرد: هدف از طبخ و توزیع اطعام غدیر، نذری اطعام شکرانه توفیق خدمت‌گزاری زائران اربعین است و امید آن می‌رود که با دعای خیر مردم شاهد ریشه‌کنی ویروس منحوس کرونا از بلاد مسلمین باشیم.

انتهای پیام
captcha