مغفول ماندن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در مازندران
کد خبر: 3915162
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳

مغفول ماندن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در مازندران

مدیرکل استان‌ها و دستگاه‌های اجرایی ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر کشور با اشاره به اینکه فریضه امر به معروف و نهی از منکر در استان مازندران مغفول مانده است، تصریح کرد: این فریضتین از منکر از واجب الهی است و باید درکنار واجب‌های دیگر مثل نماز، روزه، خمس، زکات و حج دیده شود.

مغفول ماندن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین حامد ترکاشوند، مدیرکل استان‌ها و دستگاه‌های اجرایی ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر کشور امروز ۱۶ مردادماه در جلسه تکریم و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با اشاره به رویکرد جدید و پویاسازی این ستاد، اظهار کرد: معاونت‌های مطالبه گری و اجتماعی و همچنین آموزش، فرهنگ و رسانه در ستاد مذکور تشکیل‌شده است.
وی ضمن تقدیر و تشکر از خلیل صالحی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران و با تشکر از پیگیری‌های آیت‌الله محمدی لائینی، امام جمعه و نماینده، ولی فقیه در استان، افزود: باید از ظرفیت‌های بسیار بالای این استان برای تبیین وتشریح رویکرد‌های جدید ستاد امر به معروف در استان بهره‌گیری شود.
ترکاشوند با اشاره به اینکه فریضه امر به معروف و نهی از منکر در استان مازندران مغفول مانده است، تصریح کرد: این فریضتین از منکر از واجب الهی است و باید در کنار واجب‌های دیگر مثل نماز، روزه، خمس، زکات و حج دیده شود.
وی ادامه داد: امید است حضور مهرداد محمدی، دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و تجربه ایشان در حوزه جوانان و دانشگاه‌ها و گروه‌های جهادی با بهره‌گیری از ظرفیت روحانیت و نخبگان و هیئت اندیشه‌ورز ستاد در این فرهنگ همگانی ورود پیدا کنند.
مدیرکل استان‌ها و دستگاه‌های اجرایی ستاد احیای امر به ‌معروف و نهی از منکر کشور از تبیین ۱۶ عرصه تخصص گروه‌های امر به ‌معروف و نهی از منکر خبر داد و بیان کرد: عرصه‌های اجتماعی، اداری، اقتصادی، بهداشت و درمان، تعلیم و تربیت، تفریحات سالم و ورزش، عفاف و حجاب، حقوقی فرهنگی، کارگری، گردشگری، مبارزه با مفاسد، محیط زیست، مسئولان، مهندسی، هنر و رسانه در ستاد احیای امر به ‌معروف و نهی از منکر تعریف ‌شده است.

انتهای پیام
captcha