مقابله با هجمه رسانه‌ای دشمنان؛ رسالت خبرنگاران انقلابی
کد خبر: 3915290
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱

مقابله با هجمه رسانه‌ای دشمنان؛ رسالت خبرنگاران انقلابی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با بیان اینکه امروز یکی از حوزه‌های مورد توجه دشمنان انقلاب اسلامی موضوع جنگ رسانه‌ای است، گفت: در این عرصه فعالان فرهنگی، اصحاب رسانه و خبرنگاران انقلابی نقش اصلی را در دفاع از انقلاب اسلامی بر عهده داشته و در حقیقت مقابله با هجمه رسانه‌ای دشمنان انقلاب اسلامی رسالت مهم خبرنگاران انقلابی است.

به گزارش ایکنا از فارس، همزمان با فرا رسیدن روز خبرنگار، حجت‌الاسلام محمود محمودی‌زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس امروز، 17 مردادماه به همراه معاون روابط عمومی و تبلیغات این سپاه با مادر خبرنگار شهید عبدالرسول مصطفایی دیدار کردند.

حجت‌الاسلام محمودی‌زاده در این دیدار با تبریک فرارسیدن دهه ولایت و اعیاد خجسته قربان و غدیر، گفت: شهدا شاخص و نمونۀ بصیرت و ولایت‌مداری هستند و بدون شک تاثیرگذارترین افراد در تربیت و شکل‌گیری شخصیت شهدا مادران و پدران شهدا بوده‌اند.

وی با گرامیداشت یاد خبرنگار شهید عبدالرسول مصطفایی، گفت: شخصیت و سیرۀ رفتاری این شهید بزرگوار باید به‌عنوان الگو و سَبکِ زندگی شخصی و اجتماعی به جامعه خبری استان و کشور معرفی شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با بیان اینکه شاخصه‌های رسانه در تراز انقلاب اسلامی برای اصحاب رسانه تبیین شود، گفت: امروز یکی از حوزه‌های مورد توجه دشمنان انقلاب اسلامی موضوع جنگ رسانه‌ای است و در این عرصه فعالان فرهنگی، اصحاب رسانه و خبرنگاران انقلابی نقش اصلی را در دفاع از انقلاب اسلامی بر عهده داشته و در حقیقت مقابله با هجمه رسانه‌ای دشمنان انقلاب اسلامی رسالت مهم خبرنگاران انقلابی است.

جلال یارمحمدی، معاون تبلیغات و روابط عمومی سپاه فجر فارس نیز در این دیدار با بیان اینکه نباید بگذاریم یاد و خاطره شهدا در جامعه کمرنگ شود، گفت: دیدار مستمر با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و پیگیری امور خانواده‌های شهدا وظیفه مهم همه مسؤلان است و نباید در این زمینه کم‌کاری شود.

انتهای پیام
captcha