اهدای 3 هزار سری جهیزیه به زوج‌های جوان فارس
کد خبر: 3916114
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۱
در مرحله دوم رزمایش مواسات انجام می‌شود؛

اهدای 3 هزار سری جهیزیه به زوج‌های جوان فارس

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با بیان اینكه در اهدای جهیزیه‌ها دستگاه‌های مختلف همكاری و مشاركت دارند، از توزیع 3 هزار سری جهیزیه در مرحله دوم رزمایش كمك‌های مؤمنانه و مواسات و همدلی در سطح استان خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم اهدای یك هزار سری جهیزیه به زوج‌های جوان استان فارس در قالب طرح سراسری احسان علوی و استمرار كمك‌های مؤمنانه به‌همت قرارگاه امنیتی ـ اجتماعی احمدبن موسی(ع) سپاه فجر فارس عصر دیروز، 21 مردادماه در شیراز برگزار شد.

سردار یدالله بوعلی، جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس در این مراسم گفت:‌ از زمانی كه مقام معظم رهبری دستور اجرای رزمایش همدلی و مواسات و كمك‌های مؤمنانه را در شرایط شیوع كرونا صادر كردند، ستادهای مختلفی در سطح استان به مدیریت نماینده ولی فقیه در استان تشكیل شد.

وی از توزیع بیش از یك میلیون بسته معیشتی در مرحله اول رزمایش كمك‌های مؤمنانه در سطح استان خبر داد و افزود: با فرمان مقام معظم رهبری مرحله دوم این رزمایش نیز از دو هفته پیش آغاز شده است و بحمد الهی مردم شهرستان‌های مختلف استان فارس پای كار آمدند.

بوعلی با تصریح اینكه كمك‌های مؤمنانه در دهه ولایت و امامت با عنوان «احسان ولایت» و در آخر ماه صفر با عنوان «رحمت نبوی» و همچنین در سایر زمان‌ها تحت عناوین خاصی اجرا شده و می‌شوند، گفت: در مرحله دوم رزمایش كمك‌های مؤمنانه تاكنون 215 هزار بسته معیشتی تهیه و میان نیازمندان استان فارس توزیع شده است.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس بیان كرد: در عید قربان بیش از 86 تن گوشت، 340 تن گوشت مرغ و بسته‌های لوازم‌التحریر و غیره میان نیازمندان توزیع شده است كه این كار همچنان در حال انجام است.

وی با بیان اینكه امروز یك هزار سری جهیزیه نیز به زوج‌های جوان اهدا می‌شود، گفت: این یك كار مشاركتی است كه بخشی از هزینه‌ها را خود زوج‌ها و بخش دیگری را سپاه متقبل شده است.

بوعلی یادآور شد: پیش از این اعلام كرده بودیم كه یك هزار و 470 جهیزیه را توزیع خواهیم كرد كه امروز یك هزار سری آن محقق شده است.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با تصریح اینكه در این كار كمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام، مؤسسات خیریه و رده‌های مختلف سپاه مشاركت داشته‌اند، گفت: كمیته امداد فارس طی روزهای گذشته بیش از یك هزار و 500 جهیزیه را میان زوج‌های جوان تقسیم كرده است و به‌صورت كلی می‌توان گفت در این مرحله از رزمایش قریب 3 هزار سری جهیزیه در حال توزیع است.

انتهای پیام
captcha