مدیریت جهادی؛ بهترین روش مقابله با تحریم‌ها
کد خبر: 3916515
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵

مدیریت جهادی؛ بهترین روش مقابله با تحریم‌ها

مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان فارس با بیان اینکه اصناف و بازاریان یکی از ارکان اصلی اقتصاد کشور هستند، گفت: مدیریت جهادی و کار خالصانه بهترین روش برای مقابله با تحریم‌های اقتصادی است.

به گزارش ایکنا از فارس، آئین پاسداشت یاد شهدا و تجلیل از نقش قشر اصناف و بازاریان در دوران دفاع مقدس به‌میزبانی سازمان بسیج اصناف استان و اتاق اصناف مرکز فارس  به‌مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس امروز، 24 مردادماه در شیراز برگزار شد.

مهدی دوکوهکی، مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان فارس در حاشیه این مراسم با بیان اینکه اصناف و بازاریان یکی از اقشار فعال و نقش‌آفرین در دوران دفاع مقدس بوده‌اند، گفت: اصناف و بازاریان علاوه بر حضور در جبهه، در پشتیبانی از رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس نیز عملکرد درخشانی داشتند و امروز نیز این قشر در دفاع از انقلاب اسلامی پیشرو و پیشقدم هستند.

وی با تأکید بر اینکه سیره رفتاری شهدای اصناف بهترین الگو و شاخص برای بازاریان و فعالان اقتصادی کشور است، گفت: در این مراسم از خانواده‌های شهدای اصناف و بازاریان و همچنین اعضای پیشکسوت این قشر که در دوران دفاع مقدس نقش‌آفرینی داشته‌اند، تجلیل شد.

دوکوهکی بیان کرد: اصناف و بازاریان یکی از ارکان اصلی اقتصاد کشور هستند و مدیریت جهادی و کار خالصانه بهترین روش برای مقابله با تحریم‌های اقتصادی است.

مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان فارس با بیان اینکه اصناف و بازاریان شیراز بیش از 13000 هزار بسته معیشتی را در قالب نهضت کمک مؤمنانه به نیازمندان اهدا کرده‌اند، گفت: در دهه ولایت بیش از 11500 بسته معیشتی به کارگران واحدهای صنفی آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا اهدا شد و همچنین 1800 بسته معیشتی نیز از طرف بازاریان فارس بین اقشار نیازمند استان توزیع شد.

انتهای پیام
captcha