اعلام زمان بازگشایی مدارس قرآنی عمان/ آموزش فقط اینترنتی
کد خبر: 3916573
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱

اعلام زمان بازگشایی مدارس قرآنی عمان/ آموزش فقط اینترنتی

وزارت اوقاف و امور دینی عمان زمان بازگشایی مدارس قرآنی را اعلام و آموزش در این مدارس را به دلیل کرونا مشروط به آموزش از راه دور و اینترنتی کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از روزنامه «الشبیبه» عمان، وزارت اوقاف و امور دینی عمان اعلام کرد: سال تحصیلی 2021 ـ 2020 در مدارس قرآنی یکشنبه ششم سپتامبر (16 شهریور جاری) آغاز می‌شود و 11 می 2021 (21 اردیبهشت 1400) پایان خواهد یافت و شامل دو ترم تحصیلی اول و دوم خواهد بود.

هلال بن حمود الریامی، مدیر سازمان مدارس قرآنی وزارت اوقاف و امور دینی عمان، نیز اعلام کرد: فعالیت رسمی هیئت علمی و کادر آموزشی نیز با رعایت تدابیر بهداشتی اتخاذشده از سوی ستاد عالی کرونا (ستاد مکلف به بررسی نحوه مقابله با تحولات مرتبط با کرونا) از 23 آگوست (دوم شهریور سال جاری) آغاز می‌شود.

وی افزود: آموزش برای تمامی قرآن آموزان مدارس قرآنی تا زمان صدور حکم ستاد عالی کرونا به شکل اینترنتی خواهد بود و دانش‌آموزان شرکت‌کننده در کلاس‌های آموزش قرآن از راه دور نیز مانند سابق از راه دور آموزش خواهند دید.

به گفته الریامی زمان فعالیت دوره‌های تابستانه مدارس قرآنی در سال تحصیلی جدید نیز از 23 می تا 19 آگوست سال آینده میلادی (2021) خواهد بود.

انتهای پیام
captcha