یک قطعه باغ انجیر به موقوفات «بیت‌الاحزان» اضافه شد / تجلیل از جوان‌ترین واقف مؤسسه
کد خبر: 3916581
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲

یک قطعه باغ انجیر به موقوفات «بیت‌الاحزان» اضافه شد / تجلیل از جوان‌ترین واقف مؤسسه

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) استهبان روز گذشته، 24 مردادماه با حضور در منزل علی شاهسونی، جوان‌ترین واقف مؤسسه با اهدای لوح سپاس از وی قدردانی کرد.

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) استهبان ، روز گذشته، 24 مردادماه، همراه با جمعی از مسئولان این مؤسسه در منزل علی شاهسونی، جوان‌ترین واقف بیت‌الاحزان حضور یافته و با اهدای لوح سپاس از وی تجلیل و تقدیر کردند.

علی شاهسونی متولد سال 62 و فرزند شهید است که با وقف یک قطعه باغ انجیر (60 اصله درخت چهارساله)، مفتخر به عنوان جوان‌ترین واقف مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) است. طبق برآورد کارشناسان، ارزش این موقوفه که در حوالی روستای محمدآباد (معروف به قرآن‌آباد ایران) از توابع استهبان فارس قرار دارد، بیش از سه میلیارد ریال است.

این واقف جوان، این اقدام خود را یک سرمایه‌گذاری معنوی برای آخرت و به منظور توسعه و ترویج فرهنگ قرآن کریم دانست.

یادآور می‌شود، مردم خیراندیش روستای محمدآباد با وقف و اهدای بیش از 31 موقوفه شامل 9 باغ انجیرستان، 12 قطعه زمین مسکونی، دو منزل مسکونی، شش قطعه زمین زراعی و کشاورزی و سه دانگ از یک باب گاوداری، نقشی مثبت در شکل‌گیری موقوفات قرآنی در سطح شعب مؤسسه داشته‌اند.

انتهای پیام
captcha