برپایی سوگواری دهه دوم محرم به‌صورت خودرویی در شیراز
کد خبر: 3920141
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲

برپایی سوگواری دهه دوم محرم به‌صورت خودرویی در شیراز

سوگواری دهه دوم محرم به‌صورت خودرویی با رعایت پروتكل‌های بهداشتی در بوستان كوهستانی دراك شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) در دهه دوم محرم به‌صورت خودرویی با رعایت پروتكل‌های بهداشتی در بوستان كوهستانی دراك شیراز واقع در بلوار حسینی‌الهاشمی برگزار خواهد شد.

این مراسم‌ها از فردا، 11 شهریورماه آغاز و به‌مدت 4 شب تا روز جمعه، 14 شهریورماه هر شب از ساعت 20:30 تا 22 با ظرفیت محدود برگزار خواهند شد.

در این مراسم‌ها آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملك‌حسینی، عضو مجلس خبرگان رهبری و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی، مدیر حوزه‌های علمیه فارس سخنرانی می‌كنند.

مداحان این برنامه‌ها مهدی سروری از مشهد مقدس و احمد خلف‌زاده از اهواز و دیگر ذاكران اهل بیت(ع) خواهند بود كه به مرثیه‌سرایی و سوگواری خواهند پرداخت.

شركت در این مراسم دارای یكسری محدودیت‌هایی است از قبیل اینكه  هر خودرو حداکثر ۳ سرنشین داشته باشد و رادیو خودرو هم حتما‌ً سالم باشد ضمن اینكه خودروها امكان خروج از مراسم تا زمان 90 دقیقه‌‌ای مراسم ندارند لذا حتی‌المقدور كودكان خردسال همراه آورده نشود. همچنین از حضور افراد مشکوک به بیماری كرونا در این مراسم  ممانعت به عمل خواهد آمد.

یادآور می‌شود، این برنامه كه به‌صورت زنده از طریق پیچ اینستاگرامی به آدرس @farhangi.shiraz و @holyaliakbar پخش خواهد شد، به‌همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز و همچنین جمعیت دلدادگان حضرت علی‌اكبر(ع) اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha