موشک‌های مقاومت پاسخی به مراسم خیانت‌بار در کاخ سفید بود
کد خبر: 3923563
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
جهاد اسلامی:

موشک‌های مقاومت پاسخی به مراسم خیانت‌بار در کاخ سفید بود

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که مقاومت در غزه به مراسم امضای توافق خیانت‌بار عادی‌سازی روابط بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی در کاخ سفید واکنش نشان داد.  

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، زیاد النخاله در گفت‌وگو با شبکه المیادین تصریح کرد که مقاومت گزینه مورد نظر ملت فلسطین است و فلسطینیان در جنگی مستمر و بی‌وقفه با دشمن صهیونیستی قرار دارند.
 
النخاله اظهار کرد که آنچه در کاخ سفید اتفاق افتاد، مایه شرم و تأسف است و آنچه در واشنگتن شاهد بودیم، به دور از تاریخ امت اسلامی و عربی و کل منطقه بود.
 
وی اشاره کرد که ملت فلسطین در جنگی بی‌وقفه با دشمن صهیونیستی قرار دارد، از محاصره گرفته تا حملات پی در پی علیه غزه و تجاوزات دشمن در کرانه باختری.
 
دبیرکل جهاد اسلامی خاطرنشان کرد که مقاومت به رغم اختلال در موازنه قدرت، شگفتانه‌های زیادی برای دشمن صهیونیستی آماده کرده است.
 
زیاد النخاله تصریح کرد که فلسطینیان باید همچنان به آماده‌سازی و تقویت خود ادامه دهند تا شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست لحظه‌ای آرامش نداشته باشند.
 
النخاله اظهار کرد: مقاومت هر روز در حال نوآوری است و خود را کاملاً برای نبرد آتی و هرگونه درگیری با دشمن صهیونیستی آماده کرده است.
 
وی با اشاره به اینکه در جنگ با دشمن هیچ خط قرمزی وجود ندارد، تصریح کرد که دشمن صهیونیستی همه فلسطینیان را بمباران می‌کند و ما هم وظیفه داریم که این جنایات را پاسخ دهیم و سرتاسر اراضی اشغالی در تیررس موشک‌های مقاومت خواهد بود.
 
النخاله گفت: عربستان سعودی جایگاه دینی ویژه‌ای دارد و هرگونه تغییر در موضع این کشور در قبال رژیم اشغالگر صهیونیستی بسیار خطرناک خواهد بود.
 
وی امضا کنندگان توافق عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی را خائن به ملت فلسطین خواند.
انتهای پیام
captcha