افتتاح ۳ باب کتابخانه عمومی در بروجرد
کد خبر: 3924048
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹

افتتاح ۳ باب کتابخانه عمومی در بروجرد

تا پایان امسال سه باب کتابخانه عمومی در بروجرد افتتاح می‎شود.

افتتاح 3 باب کتابخانه عمومی در بروجردداوود پهلوان، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بروجرد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها و قول مساعد دستگاه مجری سه پروژه کتابخانه‌ای درجه یک استاد آیتی، شهید باهنر و روستای دینارآباد تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند.

وی اضافه کرد: روند احداث کتابخانه استاد آیتی از سال 87 آغاز شده و پیشرفت فیزیکی 100 درصدی دارد، همچنین تجهیزات این کتابخانه به‌زودی نصب می‌شود.

پهلوان با بیان این‌که پس از وقوع زمین‌لرزه سال 85 ساختمان کتابخانه شهید باهنر با هدف مقاوم‌سازی تخلیه شد، اما پس از بررسی‌های انجام شده، بازسازی آن در دستور کار قرار گرفت، ادامه داد: عملیات احداث این پروژه در دهه فجر 89 آغاز و قرار شد طی بازه زمانی دو ساله اجرایی شود، اما افزایش و نوسانات قیمت مصالح ساختمانی، موجب تعطیلی پروژه و طولانی شدن روند اجرایی آن شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بروجرد با اشاره به پیشرفت بیش‌ از 90 درصدی کتابخانه شهید باهنر و این‌که پیش‌بینی می‌شود این پروژه در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد، گفت: روند احداث پروژه کتابخانه روستای دینارآباد با اهدای زمینی به مساحت 400 مترمربع از سال 93 آغاز شده و با صرف اعتبار 800 میلیون تومانی آماده بهره‌برداری بوده و امید است در هفته کتاب امسال افتتاح شود.

انتهای پیام
captcha