توافق سازش خطای راهبردی است / امارات؛ بز شیرده امریکا
کد خبر: 3924447
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹
رهبر انصارالله:

توافق سازش خطای راهبردی است / امارات؛ بز شیرده امریکا

رهبر انصارالله یمن در سخنانی توافق سازش با رژیم صهیونیستی تحت عنوان «صلح» را مضحک خواند و گفت که این توافق یک خطای راهبردی و سیاسی است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از المسیره، «سید‌عبدالملک الحوثی»، رهبر انصارالله یمن امروز، دوشنبه در سخنانی به مناسبت ششمین سالروز انقلاب ۲۱ سپتامبر 2014 گفت که این انقلاب ۲۱ سپتامبر سرآغاز برون‌رفت یمن از گذشته تاریک خویش و گامی برای ساختن آینده‌ای بر اساس اصول و ارزش‌های ملت یمن است.

الحوثی تصریح کرد: رژیم سابق این درک را نداشت که ملت یمن اهل مقاومت در برابر اقدامات خصمانه آمریکا و حفاظت از آزادی و استقلال کشورشان هستند و می‌توانند در مقابل دخالت‌های آمریکا بایستند.

رهبر انصارالله در ادامه افزود: افراد شکست‌خورده همان کسانی هستند که به نفع آمریکا و اسرائیل کار می‌کنند و سرانجام بدی در دنیا و آخرت دارند.  

وی ضمن محکوم کردن دخالت‌های آمریکا در منطقه گفت که این دخالت‌ها تا پیش از انقلاب ۲۱ سپتامبر خطرناک بود و سفیر وقت ایالات متحده در یمن در همه امور کشور اعم از قضایی و نظامی مداخله می‌کرد.

سید‌عبدالملک الحوثی با بیان اینکه آمریکایی‌ها یمن را تا مرز ورشکستگی کامل پیش برده بودند، تصریح کرد: اگر انقلاب ۲۱ سپتامبر نبود، یمن دچار فروپاشی کامل می‎شد.

وی در ادامه، هدف نهایی ائتلاف سعودی و همپیمانان آمریکایی از راه‌اندازی جنگ یمن را اشغال این کشور دانست و اظهار کرد که آنها با حضور نیروهای خود در سقطری و المهره، اشغالگری خود را توجیه می‌کنند.

رهبر انصارالله یمن با اشاره به توافق سازش امارات با رژیم صهیونیستی گفت که اگر عربستان سعودی گاو شیرده آمریکا محسوب می‌شود، امارات نیز بز شیرده آمریکاست.

وی افزود: اینکه از سازش تحت عنوان «صلح» یاد شود، مضحک است. کشورهای حامی سازش هرگونه سخن گفتن از اتحاد دو کشور عربی و اسلامی را جرم و حرام می‌دانند.

سید‌عبدالملک الحوثی اعلام کرد که سازش با رژیم صهیونیستی یک خطای راهبردی و سیاسی است که باعث اخلال در امنیت و ثبات کشورهای عربی و اسلامی می‌شود.

وی در پایان تأکید کرد که ملت یمن 2000 روز مقاومت کرده‌اند و اکنون نیز آماده مقاومت برای 2000 روز دیگر هستند و تا جایی که بتوانند به مقاومت خود ادامه خواهند داد.

انتهای پیام
captcha