اخلاق، معنویت و عرفان؛ سه رکن فعالیت معرفتی در عرصه بین‌الملل
کد خبر: 3924945
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

اخلاق، معنویت و عرفان؛ سه رکن فعالیت معرفتی در عرصه بین‌الملل

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر جایگاه معنویت، دین و اخلاق در زیست بشری، گفت: دیندانی غیر از دین‌داری است و اخلاق، معنویت و عرفان، سه رکن اساسی فعالیت‌های معرفتی در عرصه بین‌الملل به شمار می‌روند.

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین میرزایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مسئول نمایندگی جامعةالمصطفی در اصفهان تصریح کرد: اساسی‌ترین راهکار خدمت‌رسانی، داشتن روحیه انقلابی است و خدا را شاکریم که جامعةالمصطفی فعالیت‌ها و اقدامات خوبی در این زمینه داشته است.

وی، ضمن تبیین وضعیت اقتصادی کشور و مشکلات و راهکار‌های برون‌رفت از آنها، اساسی‌ترین راهکار خدمت‌رسانی در عرصه اقتصاد را برخورداری از روحیه انقلابی و ضمیمه کردن فقه اسلامی به اقتصاد کشور و استغاثه به خداوند و توکل و توسل به حضرات معصوم (علیهم‌السلام) دانست.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، برنامه‌ها و فعالیت‌های المصطفی را بسیار ارزشمند و مؤثر توصیف کرد و افزود: دیندانی غیر از دین‌داری است. اخلاق در تربیت در کنار علم ضروری است که جامعة‌المصطفی برنامه‌های خوبی بدین منظور ترسیم کرده است.

در ابتدای این دیدار، حجت‌الاسلام والمسلمین ملکی به روایتی در باب ارزش خدمت‌رسانی به بندگان خدا، به نقش طلاب غیرایرانی در تبیین معارف الهی در گستره جهانی اشاره کرد.

وی ضمن معرفی اجمالی المصطفی و ارائه گزارشی از برنامه‌ها، اقدامات و فعالیت نمایندگی جامعةالمصطفی در اصفهان، به جایگاه علمی، فرهنگی و پژوهشی جامعةالمصطفی در عرصه بین‌الملل اشاره کرد و اذعان کرد: مردم، علما و بزرگان اصفهان، حمایت خوبی از جامعةالمصطفی داشتند و تعامل با نهاد‌های همسو به لطف خداوند مطلوب بوده است.

انتهای پیام
captcha