آئین‌نامه بخش ترتیل پانزدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی ابلاغ شد
کد خبر: 3925566
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹

آئین‌نامه بخش ترتیل پانزدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی ابلاغ شد

آئین‌نامه بخش ترتیل پانزدهمین دوره جشنواره تلاوت‌های مجلسی از سوی دبیرخانه این جشنواره ابلاغ شد.

به گزارش ایکنا، پانزدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی امسال در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و حفظ قرآن کریم برگزار می‌شود. رقابت‌های بخش قرائت ترتیل جشنواره که بدون محدودیت سنی و ویژه آقایان برگزار می‌شود، از روز گذشته، پنجم مهرماه همزمان با ابلاغ آئین‌نامه بخش ترتیل آغاز به‌کار کرد.

این بخش از جشنواره محدودیت سنی ندارد و ویژه آقایان برگزار می‌شود. همچنین، متسابقان باید یکی از قرعه‌های زیر را به صورت ترتیل با فرمت mp3 با صدای felat (خام) و بدون افکت‌های صوتی reverb & dely تلاوت کرده و همراه مشخصات کامل به همراه شماره تلفن در دسترس، نام شهر و استان خود پیش از ارسال فایل صوتی معرفی و در هنگام ارسال فایل نیز مشخصات را به فایل ارسالی الصاق کنند.

همچنین، مهلت ارسال آثار به این بخش از جشنواره 23 مهرماه خواهد بود و داوری آثار نیز از ۲۴ مهرماه آغاز و تا پایان ۳۰ مهرماه ادامه خواهد داشت.

معرفی نفرات برتر این بخش در دو مرحله انجام خواهد شد. در مرحله اول ابتدا بیست شرکت‌کننده برتر جشنواره از سوی داوران مشخص و اسامی آنان منتشر می‌شود و در مرحله بعدی نیز از 10 نفر برتر جشنواره، به عنوان برترین مرتلان کشور قدردانی خواهد شد.

بیست نفر برتر، از اول آبان‌ماه سال جاری تا 15 آبان‌ماه فرصت دارند که رأی مردمی جشنواره را دریافت کنند که أخذ آرای مردمی نیز به روش‌های ذیل صورت خواهد گرفت.

1. این بیست نفر باید برای بار دوم یکی از قرعه‌های معرفی شده را این بار به صورت تصویری تلاوت کرده و آن را در پیج اینستاگرامی جشنواره قرار داده و بتوانند بیشترین لایک موجود را برای خود جذب کنند.

2. برای هر یک از این بیست رتبه برتر یک کد ussd به مدت ۷۲ ساعت فعال خواهد شد تا مستمعان بتوانند از طریق آن به شرکت‌کنندگان مد نظر خود رأی دهند.

3. فایل تلاوت شرکت‌کنندگان و اسامی ایشان بر روی صفحه اصلی سایت جشنواره به نشانی www.FTFQuran.ir قرار خواهد گرفت تا علاقه‌مندان به تلاوت ایشان رأی دهند.

به این ترتیب، مجموع سه بخش ذکر شده تعداد آرای منتخبان را مشخص و در نهایت نیز 10 مرتل برتر کشور بر حسب میزان آرای کسب شده تعیین خواهند شد. دریافت آثار شرکت‌کنندگان در جشنواره نیز از طریق پیام‌رسان‌های سروش، گپ، آی‌گپ، ایتا، تلگرام، واتس‌آپ، روبیکا به سر شماره 09189546417 انجام خواهد شد.

همچنین، طبق اعلام دبیرخانه پانزدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی، آثاری که با فرمت غیر از mp3 ارسال شوند، داوری نشده و از عرصه بخش ترتیل جشنواره پانزدهم خارج خواهند شد.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه رسمی جشنواره به اینستاگرام به نشانی ftfquran@ مراجعه کنند.    

اعلام قرعه‌های بخش ترتیل پانزدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی 

آئین‌نامه بخش ترتیل پانزدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی ابلاغ شد

انتهای پیام
captcha