برگزاری مرحله مقدماتی جشنواره تلاوت‌های مجلسی در استان‌ها
کد خبر: 3928248
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲

برگزاری مرحله مقدماتی جشنواره تلاوت‌های مجلسی در استان‌ها

دبیرخانه جشنواره تلاوت‌های مجلسی با انتشار اطلاعیه‌ای، جلسات اساتید و محل برگزاری بخش اول این جشنواره ویژه نوجوانان را اعلام کرد.

به گزارش ایکنا، دبیرخانه جشنواره تلاوت‌های مجلسی با انتشار اطلاعیه‌ای، جلسات اساتید و محل برگزاری بخش اول این جشنواره در رشته قرائت ویژه نوجوانان زیر 17 را اعلام کرد.

بنابر این اطلاعیه، جشنواره تلاوت‌های مجلسی در استان خراسان رضوی (رشته قرائت نوجوانان زیر 17 سال) طی 13 آبان‌ماه سال جاری بعد از نماز مغرب و عشا در جلسه هاشم روغنی، قاری بین‌المللی واقع در مشهد، میدان شهدا، حسینیه خیاط‌ها برگزار خواهد شد.

همچنین، این بخش از جشنواره در استان تهران نیز طی 30 مهرماه در جلسه علی محرابی واقع در ازگل، کوچه مدرسه، بن‌بست تهرانی، نبش کوچه پونه، پلاک ۱۰، حسینیه فاطمة‌الزهرا(س) برگزار می‌شود.

در استان قم نیز ️جلسه مهدی علم‌خواه طی ششم آبان‌ماه در محل مسجد مقدس جمکران پذیرای علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره خواهد بود. همچنین، ️جلسه ابوالفضل امینه‌برازجانی در استان بوشهر نیز در همین روز و بعد از نماز مغرب و عشا در محل مسجد دلگشای این شهرستان میزبان نوجوانان علاقه‌مند به حضور در جشنواره تلاوت‌های مجلسی خواهد بود.

استان آذربایجان شرقی نیز طی 12 آبان‌ماه و در جلسه پویا منفری واقع در شهرک راضی، بالاتر از میدان رسالت، نرسیده به بوستان قرآن، مسجد امام موسی بن‌جعفر(ع) شاهد برگزاری این بخش از جشنواره است.

همچنین، استان سمنان نیز در بخش اول جشنواره تلاوت‌های مجلسی در رشته قرائت نوجوانان زیر 17 سال، طی روز 15 آبان‌ماه، میزبان علاقه‌مندان در ️جلسه محمد رجبی واقع در دارالقرآن شاهرود خواهد بود.

انتهای پیام
captcha