وبینار «حافظ شیرازی؛ شاعر انسانیت» در لبنان
کد خبر: 3928290
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸

وبینار «حافظ شیرازی؛ شاعر انسانیت» در لبنان

رایزنی فرهنگی ایران در لبنان به مناسبت روز بزرگداشت حافظ وبینار «حافظ شیرازی؛ شاعر انسانیت» برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا از لبنان؛ این وبینار دوشنبه، 21 مهرماه ساعت 16:30 به وقت تهران به مناسبت بزرگداشت روز جهانی شاعر غزل و عرفان «حافظ شیرازی» با حضور جمعی از فرهیختگان فرهنگ و ادب از كشورهای مختلف برگزار خواهد شد.

محمدعلی شمس‌الدین؛ شاعر سرشناس از لبنان با موضوع «حافظ شیرازی، شاعر حکمت و حلقه وصلی با اشعار او»، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین مهدوی‌مهر؛ رئيس جامعة المصطفی، منطقه شامات ـ ایران با موضوع «حافظ و انتظار» و نادر نظام تهرانی؛ استاد دانشگاه علامه طباطبایی، شاعر، مترجم و نویسنده ـ ايران با موضوع «ترجمه منظوم دیوان حافظ به عربی» سخنرانی خواهند کرد.

همچنین خانم فائزه محمد؛ نویسنده و پژوهشگر ـ عمان با محوریت «روزهایی همراه با حافظ شیرازی»، صادق خورشا؛ استاد دانشگاه علامه طباطبایی ـ ايران با محوریت «بلبل و مجموعه گل، دورهمی با حافظ شيرازی» از دیگر سخنرانان وبینار خواهند بود.

مجری وبينار نیز خانم امل ناصر از لبنان خواهد بود و این برنامه در فضای زوم با واردکردن کد « 275 085 8949 » برگزار می‌شود. همچنین با ورود به لینک « https://us04web.zoom.us/j/2750858949» می‌توان از برنامه‌های آن بهره‌مند شد.

روز حافظ در تقویم ایرانی، 20 مهرماه را به خود اختصاص داده است. هر ساله به همین مناسبت دوستداران شعر و ادبیات فارسی گرد هم می‌آیند و برنامه‌های مختلفی در داخل و خارج از کشورمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha