برپایی مسابقات و محافل مشترک بین دارالقرآن حرم امام حسین(ع) و شبکه قرآن
کد خبر: 3928581
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
قائم‌مقام شبکه قرآن پیشنهاد داد:

برپایی مسابقات و محافل مشترک بین دارالقرآن حرم امام حسین(ع) و شبکه قرآن

قائم‌مقام شبکه قرآن و معارف سیما در دیدار با رئیس دارالقرآن حرم سیدالشهدا(ع) بر رسانه‌ای کردن فعالیت‌های قرآنی از جمله برپایی موکب‌های قرائت قرآن در مسیر پیاده‌روی اربعین تأکید کرد.

به گزارش ایکنا، نشست هم‌اندیشی محمدحسن معطری، قائم‌مقام شبکه قرآن و معارف سیما با رئیس دارالقرآن حرم مطهر امام حسین(ع) در کربلای معلی برگزار شد.

در این نشست که شیخ حسن منصوری و محمدحسن معطری حضور داشتند، به برپایی موکب‌هایی برای قرائت قرآن و تصحیح سوره مبارکه حمد در مسیر پیاده‌روی اربعین توسط دارالقرآن حرم مطهر امام حسین(ع) اشاره شد.

این طرح که در راستای پویش با قرآن با حسین(ع) از سال گذشته در مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا و به ابتکار شبکه قرآن و معارف سیما راه‌اندازی شده بود، امسال نیز پذیرایی زوار عراقی حرم اباعبدالله الحسین(ع) بوده است.

در این جلسه همچنین، به پخش قرائت قاریان ایرانی و عراقی در حرم مطهر سیدالشهدا(ع) از شبکه‌های مختلف سیما تأکید شد و پیشنهاد برگزاری کرسی تلاوت و مسابقات قرآن مشترک میان دو کشور با همکاری عتبةالحسینیه و شبکه قرآن و معارف سیما از دیگر مباحث طرح شده در این جلسه بود.

مستندسازی فعالیت‌های اربعینی دارالقرآن حرم امام حسین(ع) و ایجاد نمایندگی مشترک برای رسانه‌ای کردن فعالیت‌های مشترک این دو نهاد در دو کشور و معرفی فعالیت‌های دارالقرآن در شبکه‌های مختلف سیما و ایجاد تفاهم‌نامه‌ای بین این دو نهاد از جمله پیشنهادات مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام
captcha