تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن مرکز آموزش علوم و فنون مرزبانی ثامن‌الائمه(ع) ناجا
کد خبر: 3931467
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷

تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن مرکز آموزش علوم و فنون مرزبانی ثامن‌الائمه(ع) ناجا

مراسم تجلیل از برگزیدگان اولین دوره مسابقات مرکز آموزش علوم و فنون مرزبانی ثامن‌الائمه(ع) ناجا برگزار شد.

تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن مرکز آموزش علوم و فنون مرزبانی ثامن الائمه(ع) ناجاحسن فیروزی، مسئول عقیدتی ـ سیاسی مرکز آموزش علوم و فنون مرزبانی ثامن‌الائمه(ع) ناجا در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، بیان کرد: اولین مرحله مسابقات قرآن این مرکز با هدف استعدادیابی از سه قشر سرباز، فراگیران و کارکنان برگزار شد.

وی افزود: 100 نفر در سه رشته قرائت تحقیق، حفظ یک تا 30 جزء و اذان در این دوره از مسابقات شرکت کردند و پس از دو مرحله داوری 9 نفر به‌عنوان منتخبین برگزیده شدند. داوری این دوره از مسابقات توسط اساتید برجسته و مطرحی همچون کاظم نصرالهی، فرهاد رمضانی و مهدی داوودنیا صورت گرفت.   

مسئول عقیدتی مرکز آموزش علوم و فنون مرزبانی ثامن‌الائمه(ع) ناجا با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های این مرکز فعالیت قرآنی است، تصریح کرد: خوشبختانه با برگزاری این دوره از مسابقات، چهره‌های قرآنی این مرکز شناسایی شدند که از وجود این افراد در برنامه‌های آموزش قرآن در مرکز استفاده خواهیم کرد.

وی گفت: مراسم تجلیل از برگزیدگان این دوره از مسابقات همراه با برگزاری محفل انس با قرآن کریم انجام شد که در این محفل از قاریان برجسته کشورمان از جمله استاد حامد شاکرنژاد دعوت شد.

فیروزی اضافه کرد: در واقع برپایی این محفل انس برای ایجاد انگیزه در سربازان و فراگیران مرکز است که صبح روز سه‌شنبه، ششم آبان‌ماه در مرکز آموزش علوم و فنون مرزبانی ثامن‌الائمه(ع) ناجا برگزار شد.

مسئول عقیدتی مرکز آموزش علوم و فنون مرزبانی ثامن‌الائمه(ع) ناجا گفت: در این مراسم نیز استاد مهدی حسنی از حافظان بین‌المللی و همچنین استاد علمی از پیشکسوتان قرآنی کشورمان حضور یافتند.

انتهای پیام
captcha