کتاب «مشروح مذاکرات شورای نگهبان سال ۱۳۹۵- بخش اول» منتشر شد
کد خبر: 3931933
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲

کتاب «مشروح مذاکرات شورای نگهبان سال ۱۳۹۵- بخش اول» منتشر شد

کتاب «مشروح مذاکرات شورای نگهبان سال ۱۳۹۵- بخش اول» به همت انتشارات پژوهشکده شورای نگهبان به چاپ رسید.

به گزارش ایکنا، کتاب «مشروح مذاکرات شورای نگهبان سال ۱۳۹۵ - بخش اول» به همت انتشارات پژوهشکده شورای نگهبان در ۱۲۰۲ صفحه و در پاییز ۱۳۹۹ با قیمت ۲۰۰ هزار تومان در قطع رحلی به چاپ رسید.

مجموعه حاضر با عنوان «مشروح مذاکرات شورای نگهبان سال ۱۳۹۵، بخش اول (فروردین تا شهریور)» با هدف توجه محافل قضایی و دانشگاهی به متن مذاکرات اعضای شورای نگهبان تدوین و منتشر شده است.

مقام معظم رهبری در دیدار‌هایی که در سال‌های اخیر با اعضای محترم شورای نگهبان داشته‌اند، بار‌ها بر اهمیت نظرات فقهی و حقوقی شورای نگهبان و ضرورت انتشار آن‌ها پای فشرده‌اند. در همین راستا از سال ۱۳۹۳ کار آماده‌سازی متن مذاکرات اعضای شورای نگهبان در جلسات شورا برای انتشار عمومی، به‌عنوان یکی از اولویت‌های کاری پژوهشکده شورای نگهبان بازتعریف شد. کتاب حاضر، دومین ثمره‌ این فعالیت علمی در سال ۱۳۹۹ است که مجموعه‌ کامل مشروح مذاکرات اعضای شورای نگهبان در نیمه‌ نخست سال ۱۳۹۵، به جز مذاکرات مربوط به بررسی استعلام‌های دیوان عدالت اداری و مذاکرات مربوط به مباحث انتخاباتی را در برمی‌گیرد.

یادآور می‌شود، کار تحقیق و تنقیح این اثر جمعی از پژوهشگران برعهده داشتند که اسامی آنها به ترتیب الفبا بدین قرار است: احسان آهنگری، حسین امینی‌پژوه، شهاب اقبال، احمد تقی‌زاده، سیداحمد حسینی‌پوراردکانی، سیدعلی حسینی‌پوراردکانی، ابوالفضل درویشوند، مهدی رجایی، مصطفی شاکری، محمد صالحی، کاظم کوهی اصفهانی، سیدسلمان مرتضوی، محمدمیثم نداف‌پور.

انتهای پیام
captcha