افتتاح نمازخانه ایران با حضور اهل سنت در پیشاور + عکس
کد خبر: 3933767
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶

افتتاح نمازخانه ایران با حضور اهل سنت در پیشاور + عکس

نمازخانه خانه فرهنگ ایران در پیشاور پاکستان طی مراسمی با حضور علمای شیعه و سنی، اساتید دانشگاه و دوستداران پیامبر(ص) در این مکان افتتاح شد.

به گزارش ایکنا از پیشاور، این نمازخانه به مناسبت ولادت پیامبر(ص) و هفته وحدت به همت خانه فرهنگ و سرکنسولگری ایران در پیشاور و با همکاری خیرین افتتاح شد.

 پس از مراسم افتتاحیه، گل‌افشانی و قرائت دعا برای عافیت و سعادتمندی مؤسس نمازخانه به وسیله مفتی عبدالجمیل منصوری، نماز مغرب به امامت علامه محمد شعیب، رئیس شورای بین‌المللی علما و مشایخ پیشاور اقامه شد.

در این مراسم حمیدرضا قمی، سرکنسول ایران در پیشاور، مهران اسکندریان، وابسته فرهنگی و مسئول خانه فرهنگ ایران در پیشاور، پروفسور فخرالاسلام رئیس بخش مطالعات پاکستان دانشگاه پیشاور، علامه عابد حسین شاکری، معاون رئیس حوزه علمیه شهید عارف حسین الحسینی و مفتی عبدالجمیل منصوری خطیب و امام جمعه مسجدجامع عمرفاروق پیشاور حضور داشتند.

همچنین پروفسور عبدالرحمان، استاد مرکز اسلامی شیخ زاهد دانشگاه پیشاور، قاری شاهد اعظم الازهری و مظفرعلی اخوان زاده، مدیر اجرایی شورای علمای شیعه ایالت خیبرپختونخواه از دیگر حاضران در این برنامه بودند.

انتهای پیام
captcha