سازشکاران خائن بحرینی وارد تل‌آویو شدند
کد خبر: 3936057
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳

سازشکاران خائن بحرینی وارد تل‌آویو شدند

وزیر خارجه بحرین در رأس هیئتی دیپلماتیک وارد فلسطين اشغالی شد و مورد استقبال گابی اشکنازی، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی قرار گرفت.  

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه رسمی وزارت خارجه بحرین، یک هیئت رسمی بحرینی به ریاست عبداللطیف بن راشد الزیانی، وزیر خارجه بحرین، امروز چهارشنبه، 28 آبان‌ماه، به تل‌آویو سفر کردند و مورد استقبال گابی اشکنازی، وزیر خارجه اسرائیل و دیگر مسئولان این رژیم قرار گرفتند.
 
گفتنی است، این نخستین سفر رسمی مقامات خائن بحرینی به سرزمین‌های اشغالی محسوب می‌شود.
 
پایگاه رسمی وزارت خارجه بحرین نوشت که عبداللطیف الزیانی، وزیر خارجه این کشور سفر رسمی خود به فلسطین اشغالی را گامی شجاعانه توصیف کرد که دولت بحرین برای تحقق امنیت، ثبات و پیشرفت برداشته است.
 
وی افزود: بحرین در این سفر که اولین سفر رسمی تاریخی به تل‌آویو است، بر سیاست‌های خود که مبتنی بر صلح به عنوان یک گزینه استراتژیک است، تأکید دارد و بر اساس آن اقداماتی برای گسترش همکاری بین‌المللی، برقراری ثبات و پیشرفت در منطقه خاورمیانه انجام خواهد شد.
 
الزیانی تأکید کرد: در این سفر برای آغاز همکاری مشترک در زمینه‌های مختلف اقداماتی انجام خواهد شد و همچنین سفرهای دیگری در آینده صورت خواهد گرفت.
 
یادآور می‌شود: فعالان بحرینی و جبهه مقاومت از شب گذشته با انتشار مطالبی تحت عنوان «قدس از شما بیزار است/سازشگران را بیرون کنید» به طور قاطعانه مخالفت خود را با این اقدام خائنانه اعلام کردند.
انتهای پیام
captcha