برگزاری مسابقات قرآن ویژه کارکنان پایور و وظیفه و خانواد‌ه‌های ودجا
کد خبر: 3936678
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶

برگزاری مسابقات قرآن ویژه کارکنان پایور و وظیفه و خانواد‌ه‌های ودجا

مسابقات قرآن ویژه کارکنان پایور و وظیفه و خانواد‌ه‌های ودجا به صورت غیرحضوری طی چهار گروه و چهار جمعه از هفتم آذرماه برگزار می‌شود.

حسن فراهانی، مدیر دارالقرآن وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن ویژه کارکنان پایور و وظیفه و خانواد‌ه‌های ودجا گفت: این دوره به صورت غیرحضوری در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ 3، 5، 10، 15 و 20 جزء و حفظ کل و مفاهیم سطح یک و دو قرآن و اذان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رشته مفاهیم براساس جزء بیستم تفسیر نمونه آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی ویژه بانوان و همسران و فرزندان دختر و پسر و همچنین براساس جزء بیست‌وسوم تفسیر نمونه آیت‌الله مکارم شیرازی ویژه کارکنان شاغل و وظیفه برپا خواهد شد، اظهار کرد: این رقابت‌ها طی چهار جمعه از هفتم آذرماه انجام می‌شود.

فراهانی بیان کرد: این رقابت‌ها در چهار گروه فرزندان دختر به میزبانی اداره ساصد طی هفتم آذرماه، فرزندان پسر به میزبانی اداره ساتا در 14 آذرماه، در گروه همسران و بانوان شاغل به میزبانی صاایران در 21 آذرماه و در گروه بانوان شاغل و کارکنان وظیفه، جمعه، 28 آذرماه به میزبانی هوافضا برگزار خواهد شد.

وی درباره نحوه این مسابقات اظهار کرد: رقابت بخش شفاهی از طریق adobe connect یا ادوبی کانکت به صورت صوتی و تصویری و بخش کتبی (آزمون مفاهیم) از طریق پایگاه اینترنتی ساعد به صورت همزمان انجام خواهد شد.

فراهانی درباره هیئت داوران بخش بانوان و آقایان گفت: منصوره سرمدی، زهرا صریحی‌نژاد، فاطمه شیرازی، معصومه عباسی‌نظری، ایمان و نجات صحاف، مرجان نیاورانی، شیما چنگی، اعظم الوندی، زینب آقایی، فرشته مسجدی، حوریه عقبایی، اعظم الماسی، زهره مقدسی، مریم امیریوسفی، محبوبه کاتب و هاجر حیدری و ... از جمله اعضای هیئت داوران در بخش بانوان، و در بخش آقایان امیر آقایی، حسین طرقی، احمد ابوالقاسمی، اسماعیل عاکفی و سعید رحمانی، زمان‌نامیان، حسن ربیعیان و عباس امام جمعه و ... از جمله اعضای هیئت داوران هستند.

انتهای پیام
captcha