فرازی از تلاوت «اسماعیل عاکفی» از سوره نور + فیلم
کد خبر: 4011325
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰

فرازی از تلاوت «اسماعیل عاکفی» از سوره نور + فیلم

مدرس و قاری ممتاز کشورمان در فواصل اجرای متسابقان در مسابقات قرآن وزارت دفاع در بخش فرزندان پسر به قرائت آیه 37 سوره مبارکه نور پرداخت.

به گزارش ایکنا، اسماعیل عاکفی، داور بخش تجوید رشته قرائت تحقیق در هر دو مقطع زیر 15 سال و بالای 16 سال طی فواصل اجرای شرکت‌کنندگان در مرحله سراسری سیزدهمین دوره مسابقات قرآن ویژه فرزندان پسر کارکنان وزارت دفاع به قرائت فرازی از کلام وحی پرداخت.

وی قطعه نخست آیه 37 سوره مبارکه نور را به سبک استاد عبدالعزیز حصان آغاز کرد و با سبک استاد شعبان عبدالعزيز صياد به پایان رساند.

رِجَالٌ لَا تُلْهِيهِمْ تِجَارَةٌ وَلَا بَيْعٌ عَنْ ذِكْرِ اللَّهِ وَإِقَامِ الصَّلَاةِ وَإِيتَاءِ الزَّكَاةِ يَخَافُونَ يَوْمًا تَتَقَلَّبُ فِيهِ الْقُلُوبُ وَالْأَبْصَارُ ﴿۳۷﴾
مردانی كه نه تجارت و نه معامله، آنها را از ياد خدا و بر پا داشتن نماز و ادای زكات غافل .نمي‏‌كند،آنها از روزی می‌ترسند كه دل‌ها و چشم‌ها در آن زير و رو می‏‌شود
 
یادآور می‌شود، جلسه قرآن اسماعیل عاکفی، مدرس و قاری کشورمان، با قدمت 30 ساله جمعه‌ها در مسجد فاطمیه واقع در خزانه، فلکه سوم، کوچه مسجد فاطمیه با حضور قرآن‌آموزان از سنین مختلف برگزار می‌شود.
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha