مسابقات سراسری قرآن کارکنان شاغل و وظیفه ودجا برگزار شد
کد خبر: 3942000
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۴

مسابقات سراسری قرآن کارکنان شاغل و وظیفه ودجا برگزار شد

سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در گروه کارکنان شاغل و وظیفه برگزار شد.

به گزارش ایکنا، سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گروه کارکنان شاغل و وظیفه 28 آذر به میزبانی اداره نصر سازمان هوافضا ودجا برگزار شد.

این مسابقات با رقابت ۳۰۶ نفر از متسابقان در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ ۳، ۵، ۱۰، ۱۵ و ۲۰ جزء و حفظ کل و مفاهیم سطح یک و دو قرآن براساس جزء بیست‌وسوم تفسیر نمونه آیت‌الله مکارم شیرازی و اذان در پنج سالن مجزا برپا شد.

داوران این دوره از مسابقات شامل امیر آقایی، محمدمهدی بحرالعلوم در حسن حفظ، سعید رحمانی، حسین طرقی، داود تک‌فلاح، اسماعیل عاکفی در وقف و ابتدا، بهروز یاریگل، حسین دهقان‌زاده، محمدرضا پورزرگری، محمدرضا ابوالقاسمی، عباس امام‌جمعه در تجوید، علی فربین، محمد پورعاشوری، نصرت‌الله حسینی، علی‌اکبر ملکشاهی در صوت، علی‌اکبر حنیفی، کامران زمان‌نامیان، محمدحسین سعیدیان، حسن ربیعیان، محسن یاراحمدی بودند.

بنابر این گزارش تعداد شرکت‌کنندگان در رشته حفظ کل 11 نفر، حفظ 20 جزء، 12 نفر و حافظان 15 جزء، 10 نفر، رشته حفظ 10 جزء نیز با حضور 18 نفر و حفظ پنج جزء نیز 23 نفر بودند. همچنین رشته قرائت تحقیق نیز با حضور 40 قاری، رشته ترتیل با رقابت 54 مرتل و اذان نیز با حضور 52 مؤذن همراه بود.

این رقابت‌ها به صورت مجازی برگزار و آزمون رشته مفاهیم نیز به صورت کتبی در قالب پاسخگویی به ۴۰ سؤال تستی از طریق پایگاه اینترنتی انجام شد. برابر سهمیه وزارت دفاع، نفرات برتر هر رشته به مسابقات نیروهای مسلح معرفی می‌شوند.

نتایج مسابقات سراسری قرآن کارکنان شاغل و وظیفه

یادآور می‌شود، این رقابت‌ها در سه گروه فرزندان دختر به میزبانی اداره ساصد طی هفتم آذر، فرزندان پسر به میزبانی اداره ساتا در ۱۴ آذر و در گروه همسران و بانوان شاغل به میزبانی صاایران در ۲۱ آذر برگزار شد.

انتهای پیام
captcha