جبهه استکبار نگران رشد و توسعه علمی ایران اسلامی است
کد خبر: 3938048
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷
عضو ارشد حشد الشعبی عراق در گفت‌وگو با ایکنا:

جبهه استکبار نگران رشد و توسعه علمی ایران اسلامی است

عضو ارشد حشد الشعبی عراق گفت: ترور دانشمند هسته‌ای گامی برای کارشکنی در رشد و توسعه علمی ایران اسلامی است. قطعاً اسرائیل، آمریکا و تمام دشمنان اسلام و جبهه استعمار نگران رشد و توسعه علمی و فناوری ایران هستند و همواره تلاش می‌کنند که با ایجاد اختلال در این راه مانع‌تراشی کنند.

اقدام تروریستی فخری زاده در جهت عقب گرداندن ایران از رشد و توسعه است.

جمال الصغیر، عضو ارشد حشد الشعبی عراق، در گفت‌وگو با ایکنا، ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی صهیونیستی ـ آمریکایی در به شهادت رساندن محسن فخری‌زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و از دانشمندان هسته‌ای کشور، این جنایت را گامی برای کارشکنی در رشد و توسعه علمی ایران اسلامی دانست و گفت: قطعاً اسرائیل، آمریکا و تمام دشمنان اسلام و جبهه استعمار نگران رشد و توسعه علمی و فناوری ایران هستند و همواره تلاش می‌کنند که در توافقهای هسته‌ای ایران و هرچیزی که با رشد و توسعه ایران مرتبط است، اختلال ایجاد کنند و با مانع‌تراشی درصدد تخریب آن برآیند.


بیشتر بخوانید: 


وی توضیح داد: جمهوری اسلامی ایران پرچمدار منافع ملت و پایگاه مستضعفان با زعامت رهبری فرزانه چون امام خامنه‌ای(مد ظله‌ العالی) است. از این رو آنها همواره علیه ملت ایران، توانمندی‌ها و کارآمدی این کشور در حال توطئه و تخریب هستند. ایران بیش از چهار دهه با محاصره و تحریم روبه‌روست و ما این را جنایت می‌دانیم زیرا تحریم با حقوق بشر منافات دارد. شکی نیست که ایران اسلامی با شعار استقلال و آزادی از همان بدو پیروزی انقلاب اسلامی با خوداتکایی همواره به دنبال حفظ منافع ملت‌های مستضعف بوده است.

این عضو ارشد فرماندهی حشد الشعبی در بغداد ترور کور یکی از برجسته‌ترین دانشمندان جهان را جنایتی بزدلانه توصیف و تصریح کرد: ایران شخصیت‌های محترم و ارزشمند زیادی را در عرصه علم و فناوری داشته و شهادت فخری‌زاده برای ما باعث افتخار است. نباید فراموش کرد که این اولین شهیدی نیست که ایران در راه مبارزه با استعمار و استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی تقدیم می‌کند. مردم آزاده جهان قطعاً این جنایت را محکوم می‌کنند و پشت پرده این ترورها همواره رژیم اسرائیل و عوامل دست‌نشانده آن حضور دارند.

خون سرخ شهادت عزم جبهه مقاومت را بیشتر می‌کند

وی با بیان اینکه شهادت افتخار ماست و عزم و اراده و نیروی مقاومت را بیش از پیش می‌کند، گفت: ایران در بحران‌های سیاسی و اقتصادی نه تنها تسلیم نشده بلکه به لطف خون سرخ و پاک شهیدان روزبه‌روز مقتدرتر و در راه مبارزه با استکبار و استعمار راسخ‌تر شده است.

جمال الصغیر تصمیمات حکیمانه مقام معظم رهبری را در واکنش به این اقدام نتیجه‌بخش دانست و توضیح داد: باید ارشادهای رهبر فرزانه را در واکنش به این جنایت‌ها مورد ملاحظه و مداقه قرار داد. قطعاً هر تصمیمی که رهبر عالیقدر ایران می‌گیرد، براساس بررسی‌های حکیمانه ایشان است، مثل آنچه در طول ده‎ها سال هنگام مواجه با بحران‌ها چاره‌اندیشی شد و ایران اسلامی به خوبی از این مسیر طاقت‌فرسا عبور کرد.

عضو ارشد فرماندهی حشد الشعبی با تأکید بر اینکه ایران حتماً و قطعاً پیروز خواهد ماند، گفت: حتی اگر دشمنان بشریت هر اقدامی علیه جمهوری اسلامی کنند، مسئله‌ای چون ترور دانشمندان نه تنها ایران را خم نمی‌کند بلکه قدرت او را زیادتر می‌کند. دشمنان فکر می‌کردند که با ترور حاج قاسم سلیمانی و  ابومهدی المهندس، یار و همراه او ملت ایران شکست می‌خورد و جبهه مقاومت ضعیف می‌شود، چنانکه ترامپ ملعون اعلام کرده بود که با ترور حاج قاسم، امنیت بیشتری بر جهان حاکم می‌شود اما بیشتر از یکسال از اظهارات او نگذشت که از کرسی قدرت به زیر کشیده شد و او که به ادعای خودش مرد اول جهان و ابرقدرت دنیا بود، به شخصیتی بزدل و ترسو مبدل شده و امروز حتی خودش با قوانین آمریکا مخالف است و داخل کاخ سفید احساس ناامنی می‌کند چه برسد به بیرون از دیوارهای کاخ سفید.

این عضو ارشد حشد الشعبی گفت: نمی‌توان انتظار هیچ گونه اقدام بازدارنده را از سوی سازمان ملل متحد و دیگر محافل بین‌المللی داشت. متأسفانه این مجامع بین‌المللی وابسته به آمریکا هستند. آنها از ملت‌های مسلمان و آزاده فقط بردگی و گوش به فرمان بودن را می‌خواهند ولی به آنها و همه ابرقدرت‌های جهان همانطور که قبلاً نیز گفته‌ایم، می‌گوییم که وای بر شما. امروز شاید آمریکا حرف اول و آخر را در عرصه سیاسی جهان بزند اما وضعیت به این حال باقی نمی‌ماند، همانطور که امسال شاهد ضعف اقتصاد، امنیت و بحران‌های داخلی زیادی در جامعه آمریکا بودیم و حتی در قضایای نظامی دیدیم که چگونه میلیون‌ها نفر به خیابان‌ها آمدند و در برابر چشمان نیروهای امنیتی و ادعاهای پوچ آمریکا دست به غارت و دزدی زدند. آن‌ها شکست خود را در هرچیزی ثابت کردند و دموکراسی و آزادی‌ای که همواره از آن دم می‌زنند تنها شعارهایی روی کاغذ است.

وی در پایان تصریح کرد: ملت‌های آزاده و مقاوم جهان هر روز پیشرفته‌تر، آگاه‌تر  و قدرتمندتر از دیروز می‌شوند زیرا ارزش آزادی و دفاع از آزادی و مظلوم را می‌فهمند و از خداوند می‌خواهیم که ما را از نعمات اسلام و مسلمانی محروم نکند.

گفت‌وگو از طیبه امامقلی

انتهای پیام
captcha