وضعیت سلامتی آیت‌الله مصباح یزدی مساعد است
کد خبر: 3938663
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
آیت‌الله رجبی:

وضعیت سلامتی آیت‌الله مصباح یزدی مساعد است

قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ضمن رد برخی شایعات درباره وخامت حال آیت‌الله مصباح یزدی،‌ بیان کرد: حال ایشان خوب است و در حال حاضر در منزل به سر می‌برند.

وضعیت سلامتی آیت‌الله مصباح یزدی مساعد است

به گزارش ایکنا، به دنبال انتشار برخی اخبار در فضای مجازی در چند روز اخیر مبنی بر وخامت حال آیت‌الله مصباح یزدی و طلب دعا برای سلامتی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، از آیت‌الله محمود رجبی، قائم مقام مؤسسه، جویای احوال ایشان شدیم.

آیت‌الله محمود رجبی ضمن رد این اخبار در گفت‌وگو با ایکنا بیان کرد: حال آیت‌الله مصباح یزدی مساعد است و اکنون در منزل به سر می‌برند؛ زیرا بیماری ایشان به حدی نبود که بخواهند به بیمارستان منتقل شوند.

دفتر آیت‌الله مصباح یزدی در خصوص بیماری ایشان اطلاعیه‌ای صادر کرد که به این شرح است:

در پی انتشار خبر بیماری آیت‌الله مصباح یزدی (دام ظله العالی)، شایعات و اخبار نادرستی در این‌باره منتشر شده که موجب نگرانی دوست‌داران معظم‌له شده است. ضمن تأکید بر این که تنها منبع موثق اخبار صحیح در این باره، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی آثار آیت‌الله مصباح به نشانی MESBAHYAZDI.IR است، به اطلاع می‌رساند مشکل ایشان ضعف مفرط جسمانی به دلیل ادامه و تشدید بیماری گوارشی است و در منزل تحت مراقبت پزشکی هستند. در انتها بار دیگر از همه علاقه‌مندان درخواست دعا و توسل برای شفای کامل و عاجل ایشان داریم.

۹۹/۹/۱۲

انتهای پیام
captcha