مرکز ترجمه و نشر بین‌المللی المصطفی در نمایشگاه کتاب چین حضور یافت
کد خبر: 3938822
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶
به صورت مجازی؛

مرکز ترجمه و نشر بین‌المللی المصطفی در نمایشگاه کتاب چین حضور یافت

به همت نمایندگی جامعة‌المصطفی العالمیه در پکن، مرکز ترجمه و نشر بین‌المللی المصطفی با منتخب آثار بین‌المللی خود در نمایشگاه مجازی کتاب چین حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایکنا، مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر المصطفی، ۳۴ عنوان از آثار خود به زبان فارسی، انگلیسی، فرانسوی و چینی، به همراه چکیده این آثار در سایت نمایشگاه کتاب پکن معرفی کرد.

این گزارش حاکیست، آثار منتخب مرکز ترجمه و نشر بین‌المللی المصطفی با موضوعات متنوع و مختلف علوم اسلامی و انسانی است که همزمان با آغاز بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب پکن برای استفاده علاقه‌مندان به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه کتاب پکن از نظر تعداد ناشران و بازدیدکنندگان، یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های کتاب دنیا به شمار می‌رود. این نمایشگاه پنج روزه، هر سال در نمایشگاه پکن برگزار می‌شود. همه ساله، نویسندگان، نمایندگان عرصه نشر و شرکت‌های چندرسانه‌ای از سراسر جهان به منظور مذاکره و تعامل به منظور دست یافتن به حقوق نشر و مجوز انتشار بین‌المللی آثارشان، عرضه و تبلیغ آثار و یافتن بازار‌های جهانی، آشنایی با ناشران و عقد قرارداد‌های تازه، در نمایشگاه کتاب پکن حضور می‌یابند.

بیست و هفتمین دوره نمایشگاه کتاب پکن با شعار «نمایشگاه هوشمند»، با توجه به شرایط حاکم بر جامعه جهانی و شیوع ویروس کرونا، به شکل مجازی برگزار شد.

در این نمایشگاه، ۲۶۰۰ ناشر، ۱۰۰ آژانس ادبی و ۵۰۰ کتابخانه از ۹۵ کشور ثبت‌نام کرده بودند و به معرفی آثار خود پرداختند.

همچنین بیش از سیصدهزار عنوان کتاب در سایت نمایشگاه بارگذاری شد و بیش از سیصدهزار نفر از این نمایشگاه بازدید به عمل آوردند.

بر اساس این گزارش، از مزایای شرکت در نمایشگاه کتاب پکن می‌توان به کشف فرصت‌های جدید در حوزه صنعت نشر، کسب آگاهی درباره محصولات و فنون تازه برای موفقیت در صنعت نشر، ارتباط با افراد جدید و توسعه ارتباط به منظور تقویت تعاملات اشاره کرد.

یادآور می شود، افزون بر مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر المصطفی، مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، انتشارات بین‌المللی الهدی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آژانس ادبی تماس، آژانس ادبی پل، آژانس ادبی دایره مینا، انتشارات طوطی، انتشارات نیماژ و انتشارات شمع و مه از جمهوری اسلامی ایران در بخش مجازی این نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha