مسابقات قرآن کارکنان و خانواد‌ه‌های ودجا برگزار شد +عکس
کد خبر: 3939027
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۶
در گروه پسران؛

مسابقات قرآن کارکنان و خانواد‌ه‌های ودجا برگزار شد +عکس

مسابقات قرآن کارکنان پایور و خانواد‌ه‌های ودجا با رقابت 246 نفر در گروه پسران برگزار شد.

به گزارش ایکنا، مسابقات قرآن کارکنان پایور و خانواد‌ه‌های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گروه پسران، به صورت غیر حضوری و برخط، امروز، ۱۴ آذرماه در دو رده سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال به میزبانی سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح برگزار شد.

این مسابقات از ساعت 8 صبح با رقابت 246 متسابق در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ کل و حفظ ۳، ۵، ۱۰، ۱۵ و ۲۰ جزء و مفاهیم جزء بیستم، براساس تفسیر نمونه آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی و اذان و با قضاوت محمدمهدی بحرالعلوم و حسین طرقی در بخش حسن حفظ، سعید رحمانی و بهنام مینایی، اسماعیل عاکفی در بخش وقف و ابتدا، بهروز یاریگل و نصرالله فولادیان‌پور، محمدرضا پورزرگری، محمدرضا ابوالقاسمی، محمدرضا غلامی در بخش تجوید، علی فربین و محمد پورعاشوری و نصرت‌الله حسینی، علی‌اکبر ملکشاهی، علی شاپوری در بخش صوت، علی‌اکبر حنیفی، محمدحسین سعیدیان و سعید ملکی در بخش لحن انجام شد.

امیرسرتیپ دوم فرشاد نجفی‌پور، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، حسن فراهانی، مدیر دارالقرآن وزارت دفاع، رئیس اداره عقیدتی ـ سیاسی سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح و دیگر مسئولان از روند برگزاری مسابقات بازدید کردند و از نزدیک در جریان برپایی آن و داوری این دوره از مسابقات قرار گرفتند.

یادآور می‌شود، مسابقات در بخش شفاهی از طریق نرم‌افزار adopeconnect برگزار شد. همچنین رشته مفاهیم در قالب پاسخگویی به ۴۰ سؤال تستی از طریق پایگاه اینترنتی انجام شد. سه نفر برتر هر رشته، به مسابقات نیروهای مسلح معرفی می‌شوند.

گزارش تصویری مسابقات قرآن برخط گروه پسران

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
.
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۲:۳۸
1
1
این مسابقات با بی عدالتی تمااام برگزار شد.

بعضی ها با بهانه های موجه و غیر موجه بدون تصویر امتحان
دادند یعنی تلفنی و بعضی هم با ادوبی کانکت.
برای برگزار کنندگان متاسفم.
captcha