«طهورا 6» قرآنیان دانشگاه شیراز را فرامی‌خواند
کد خبر: 3939139
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶

«طهورا 6» قرآنیان دانشگاه شیراز را فرامی‌خواند

ششمین دوره جشنواره قرآنی «طهورا» ویژه اساتید، كاركنان و دانشجویان دانشگاه شیراز با محوریت سوره الرحمن در سال تحصیلی جاری به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، در سال تحصیلی جاری ششمین دوره جشنواره قرآنی «طهورا» ویژه اساتید، كاركنان و دانشجویان دانشگاه شیراز در سال تحصیلی جاری به‌صورت مجازی برگزار می‌شود كه مراسم اختتامیه جشنواره پنجم و افتتاحیه جشنواره ششم در هفته گذشته در این دانشگاه برگزار شد.

جشنواره قرآنی «طهورا 6» با محوریت سوره مباركه الرحمن در بخش‌های مختلف آوایی و شفاهی، ادبی، پژوهشی، مجازی، هنری و كتابخوانی برگزار خواهد شد.

بخش‌ آوایی این جشنواره شامل رشته‌های حفظ کتبی، قرائت ترتیل و تحقیق، تولید پادکست؛ بخش ادبی شامل شعر، داستان و دلنوشته؛ بخش پژوهشی شامل مقاله‌نویسی، بخش پژوهشی شامل مقاله‌نویسی؛ بخش مجازی شامل مسابقات هفتگی مجازی؛ بخش هنری شامل خوشنویسی، تذهیب، نقاشی، گرافیک، عکاسی و نقاشیخط است.

به نفرات اول تا سوم بخش‌های مختلف این جشنواره در مراسم اختتامیه كه معمولاً در اردیبهشت‌‌ماه برگزار می‌شود، جوایز نقدی اهدا می‌شود كه در جشنواره ششم به نفر اول سه میلیون ریال، نفر دوم دو میلیون ریال و نفر سوم یك میلیون ریال اعطا می‌شود.

یكی از ویژگی‌های این جشنواره برگزاری کارگاه‌های آموزشی در رشته‌های مختلف نظیر قرائت تحقیق و ترتیل، شعر و داستان نویسی، مقاله‌نویسی، خوشنویسی، نقاشی و تذهیب، گرافیک و... و برپایی نشست‌های قرآنی است كه عموم علاقه‌مندان جهت شركت در این جشنواره می‌توانند در این كارگاه‌ها شركت كنند.

آخرین مهلت ارسال آثار در بخش‌هایی نظیر ادبی پژوهشی و غیره جشنواره قرآنی «طهورا 6» 20 فروردین‌ماه سال 1400 برای دانشگاهیان شیراز انتخاب شده است و علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی از موضوعات پیشنهادی به فراخوان جشنواره در سایت معاونت فرهنگی به آدرسhttp://farhangi.shirazu.ac.ir  دانشگاه شیراز مراجعه كنند.

علاقه‌مندان جهت شركت در این جشناوره می‌توانند آثار خود را به شماره واتس‌آپ 09174932181 و یا ایمیل tahoura6@yahoo.com ارسال كنند. ضمن اینكه اطلاع‌رسانی‌ها این جشنواره در نرم‌افزار سروش و ایسنتاگرام به آدرس quranshirazu انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha