واکنش جامعةالمصطفی به اقدام دولت آمریکا در تحریم این دانشگاه
کد خبر: 3940180
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲

واکنش جامعةالمصطفی به اقدام دولت آمریکا در تحریم این دانشگاه

دولت آمریکا یک بار دیگر خوی سلطه‌جویی و منش استکباری خود را با تحریم یک دانشگاه بین‌المللی و عضو رسمی اتحادیه‌های دانشگاهی بین‌المللی نمایان کرد.

به گزارش ایکنا، روابط عمومی جامعةالمصطفی العالمیه با صدور بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن امشب در اختیار خبرنگار ایکنا قرار گرفت، آورده است:

بسمه تعالی
اقدام اخیر دولت امریکا در اعلام تحریم دانشگاه بین‌المللی المصطفی، یک بار دیگر خوی سلطه‌جویی و منش استکباری این دولت را نمایان کرد.

تحریم یک مرکز علمی، که عضو رسمی اتحادیه‌های دانشگاهی بین‌المللی بوده، دانش‌آموختگان آن در دنیا به عنوان مروجان عقلانیت و اعتدال شناخته می‌شوند و آثار علمی آن‌ها در مسیر گسترش صلح و دوستی و برادری میان ملت‌هاست، معنایی جز علم‌ستیزی ندارد.

دولتی که با حمایت از نظام‌های مرتجعی که عامل ترویج افراطی‌گری و خشونت و تروریسم در منطقه ما و در تمام جهان هستند و خود این دولت با نقش‌آفرینی در ایجاد گروه‌های خشونت آفرین و تروریست مانند داعش، پرونده قطوری در پیشگاه افکار عمومی مردم جهان دارد، چگونه به خود حق می‌دهد درباره دیگران این گونه اظهار نظر و اقدام کند؟

تاریخ نشان داده است که این گونه فرهنگ‌ستیزی‌ها ره به جایی نبرده و دستاوردی برای صاحبانش نداشته است. بی‌شک روشنایی معنویت و عقلانیت و عدالت‌خواهی اصحاب علم و تحقیق بر تاریکی نفرت و کینه‌ورزی و زیاده‌خواهی سلطه‌گران غلبه خواهد کرد.

روابط عمومی جامعة‌المصطفی‌(ص) العالمیه

انتهای پیام
captcha