برگزاری نشست‌های مجازی «به وقت مادری» در اصفهان
کد خبر: 3940458
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
با محوریت تحکیم بنیان خانواده؛

برگزاری نشست‌های مجازی «به وقت مادری» در اصفهان

مدیر دفتر تخصصی بانوان آفتاب بیان کرد: به همت کانون مادران محلات شهر اصفهان در بانوسرای آفتاب سلسله نشست‌های مجازی «به وقت مادری» با محوریت تحکیم بنیان خانواده در حال برگزاری است.

تحکیم بنیان خانواده  با سلسله نشست‌های مجازی «به وقت مادری»

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان، لیلا لندی، مدیر دفتر تخصصی بانوان آفتاب در سخنانی گفت: با توجه به اینکه دبیرخانه کانون مادران محلات شهر اصفهان در بانوسرای آفتاب وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان فعالیت داشته و در ایام کرونا این کانون‌ها به‌صورت حضوری تشکیل نشدند، تصمیم بر آن شد تا برای برگزاری جلسات به‌صورت مجازی برنامه‌ریزی کنیم.

وی اظهار کرد: بر این اساس برنامه‌های کانون مادران مجازی محلات مناطق 15 گانه شهر اصفهان با عنوان «به وقت مادری» از 16 آذرماه آغاز و تا پایان اسفندماه سال جاری ادامه دارد و طبق نظرسنجی صورت گرفته به‌دلیل بالارفتن اختلافات درون خانوادگی محوریت این نشست‌ها «تحکیم بنیان خانواده» است.

لندی بیان کرد: خانواده‌ها با مهارت گفت‌وگو آشنایی کافی ندارند و نمی‌دانند چگونه روابط محکم و باثباتی با دیگران داشته باشند. اکثر افراد از دیگران طلبکارند و مشاجره می‌کنند. مادران به عنوان رأس هرم خانواده با شرکت در این نشست‌های مجازی و ارتباط با اساتید مجرب می‌توانند به ارتباط با فرزندان و همسرشان دست یابند.

انتهای پیام
captcha