مخالفت با تظاهرات ضد عادی‌سازی مقابل پارلمان مراکش
کد خبر: 3941063
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲

مخالفت با تظاهرات ضد عادی‌سازی مقابل پارلمان مراکش

منابع محلی از مخالفت مقامات استان رباط، پایتخت مراکش با برگزاری تظاهرات علیه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی مقابل پارلمان این کشور خبر دادند.

به گزارش ایکنا به نقل از القدس العربی، مقامات محلی با دادن مجوز برای این تظاهرات که قرار بود امروز دوشنبه، 24 آذرماه مقابل پارلمان مراکش در رباط برگزار شود، مخالفت کردند.

 این در حالی است که شش انجمن مراکشی با صدور بیانیه‌ای مشترک عادی‌سازی روابط با اسرائیل را تحولی خطرناک خوانده و اعلام کردند: سازمان‌های رسمی مراکشی، عربی و آفریقایی در حالی خدمات رایگان به رژیم صهیونیستی ارائه می‌دهند که تحریم بین‌المللی و به انزواکشاندن این رژیم بیش از هر چیز ضروری است‌.

این انجمن‌ها شامل شبکه دموکراتیک «همبستگی با ملت‌ها» در مراکش، ائتلاف مراکشی «تشکل‌های حقوق بشری»، تشکل مراکشی «مسائل امت»، جنبش «ب. د. س»، کمپین مراکشی تحریم آکادمیک و فرهنگی اسرائیل و انجمن همبستگی با ملت فلسطین در شهر «بیضاء»(دارالبیضاء) مراکش هستند.

یادآور می‌شود؛ پنج‌شنبه گذشته، 20 آذرماه عادی‌سازی روابط مراکش و رژیم صهیونیستی از سوی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در توئیتر اعلام شد و این خبر مخالفت‌ها و محکومیت‌هایی را در پی داشت.

انتهای پیام
captcha