وحشت ده‌ها کودک بیمار فلسطینی از بمباران دیشب غزه
کد خبر: 3943407
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳

وحشت ده‌ها کودک بیمار فلسطینی از بمباران دیشب غزه

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که حملات هوایی شب گذشته رژیم صهیونیستی به حومه بیمارستان کودکان غزه با وحشت ده‌ها کودک بیمار و مادرانشان و همچنین شکسته شدن شیشه پنجره‌های بیمارستان و وارد آمدن خسارت به تجهیزات آن همراه شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه امروز شنبه، ششم دی اعلام کرد که حمله هوایی شب گذشته جنگنده‌های صهیونیستی به حومه بیمارستان دولتی کودکان در غزه با وارد آمدن خسارات سنگین به تجهیزات مربوط به بیمارستان همراه شد.

وزارت بهداشت فلسطین، حمله نظامیان رژیم اشغالگر به نواحی اطراف بیمارستان «الدره» در محله «التفاح» در شرق شهر غزه را محکوم کرد و گفت: ده‌ها کودک بیمار و مادرانشان در داخل بیمارستان و همچنین کادر درمان از حمله هوایی شب گذشته رژیم صهیونیستی وحشت کردند.

به گفته این وزارتخانه، حمله رژیم صهیونیستی موجب به هم ریختن کار کارکنان بیمارستان و ایجاد مشکل در ارائه خدمات درمانی شد و شیشه‌های پنجره‌های اتاق‌های بیماران و بخش‌های حساسی از بیمارستان بر اثر صدای بمباران‌ها شکست.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه درباره پیامدهای روانی خطرناک حملات رژیم صهیونیستی برای کودکان بیماری که در بیمارستان بستری بودند، هشدار داد.

سحرگاه امروز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی چندین نقطه غزه را هدف گرفتند. به گفته شاهدان، این حمله با وارد آمدن خسارت به خانه‌های شهروندان و بیمارستان دولتی مخصوص کودکان محمد الدره و مرکز توانبخشی معلولان وزارت توسعه اجتماعی در غزه همراه شد.

وزارت بهداشت غزه، گزارشی از تلفات جانی این حملات ارائه نداده است.

ارتش رژیم صهیونیستی هم در توئیتر ادعا کرد که مواضعی متعلق به حماس را در واکنش به راکت‌پراکنی از نوار غزه هدف گرفته است که از جمله آن یک محل ساخت موشک، یک تونل زیرزمینی و یک موضع نظامی بوده است.

انتهای پیام
captcha