از برگزاری جشنواره «وارش» تا همایش «نامه‌ای به مکتب سلیمانی» در دلفان
کد خبر: 3943539
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳

از برگزاری جشنواره «وارش» تا همایش «نامه‌ای به مکتب سلیمانی» در دلفان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلفان از برگزاری جشنواره «وارش» با موضوع نماز و همایش «نامه‌ای به مکتب حاج قاسم سلیمانی» به‌ میزبانی این شهرستان خبر داد.

جشنواره استانی «وارش» در دلفان برگزار می‏‌شودبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌نقل‌ از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلفان، با توجه به اهیمت نماز و لزوم ترغیب و تشویق نوجوانان و جوانان به اقامه نماز اول وقت و فرهنگ‌سازی این فریضه مهم، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلفان در نظر دارد جشنواره استانی «وارش» را با موضوع نماز برگزار کند.

نوری‌زاده، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلفان در رابطه با این جشنواره، گفت: جشنواره استانی وارش طی بهمن‌ماه امسال در شهرستان دلفان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره استانی در چهار بخش ادبی شامل خاطره‌نویسی، دعا و نیایش، نماهنگ، خوشنویسی از آیات و روایات با موضوع نماز، نقاشی و طراحی برگزار می‌شود، افزود: در اختتامیه این جشنواره به نفرات اول تا سوم در هر موضوع جوایزی اهدا خواهد شد.

برگزاری سوگواره «مور» و «نامه‌ای به مکتب سلیمانی»

نوری‎زاده در ادامه با اشاره به فرارسیدن اولین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیملانی، افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلفان به‌مناسب اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اقدام به برگزاری همایش «نامه‌ای به مکتب حاج قاسم سلیمانی» کرده که هدف از برگزاری این همایش آشنایی جوانان و نوجوانان با مکتب سردار سلیمانی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلفان اضافه کرد: همچنین به همین مناسبت با همکاری دفتر امام جمعه این شهرستان سوگواره «مور»، 12 دی‎ماه جاری با حضور مورخوانان شهرستان دلفان  برگزار می‌‏شود.

انتهای پیام
captcha