در بخشی از وصیتنامه شهید اصغر عدالت آمده است: « از امت حزبالله، به خصوص برادران بسیجی، این توقع را دارم که تا زندهاید دست از چراغ نور و هدایت که همان رهبری و ولایت فقیه است، نکشید که در غیر این صورت به چاه ظلمات فرو خواهید رفت و نه دنیایی دارید و نه آخرتی». 
مجموعه سلامت فارس در طول سالهای دفاع مقدس، در کنار خدمات پشتیبانی در جبهههای حق علیه باطل و خدمت به رزمندگان غیور میهن در بهداریها و بیمارستانهای صحرایی، شهدای گرانقدری را به این انقلاب تقدیم کرده که در روزهای دوشنبه هر هفته با این آلالههای جاویدان آشنا میشویم. در این شماره بخشی از وصیتنامه شهید «اصغر عدالت» را مرور میکنیم.
شهید اصغر عدالت
تاریخ و محل ولادت: ۱/۲/۱۳۳۹ – روستای دالکی بوشهر
تاریخ و محل شهادت: ۲۰/۱۰/۱۳۶۵- شلمچه (عملیات کربلای ۵)
رشته تحصیلی: پزشکی شیراز
گذری بر وصیتنامه شهید
... حالا که نشستهام و این چند وصیت خلاصه را حک میکنم، در جبهه فاو هستم. البته بارها و بارها به جبهه آمدم تا امتحان فینالی را که خداوند قرار است از من بگیرد، پس بدهم؛ ولی اینطور که آزمایش شده مثل اینکه در این گزینش الهی مردود شدهام؛ اما این بار آمدهام تا بار دیگر خودم را آزمایش کنم ...
در ضمن برادران و خواهرانم! به من ناکام نگویید. چون که من با طعم شیرین شهادت به کام خود رسیدم و تنها آرزویم همین بوده و لهذا خودم هم از خداوند مکرر استدعا کرده بودم که من را ناکام از دار دنیا ببرد، آن هم بهواسطه شهادت در راهش. همانگونه که شاعر می فرماید:
دوست دارم شمع باشم در دل شبها بسوزم روشنی بخشم به جمعی و خودم تنها بسوزم.
از امت حزبالله، به خصوص برادران بسیجی، این توقع را دارم که تا زندهاید دست از چراغ نور و هدایت که همان رهبری و ولایت فقیه است، نکشید که در غیر این صورت به چاه ظلمات فرو خواهید رفت و نه دنیایی دارید و نه آخرتی ...
تا آنجا که ممکن است برایم دعا کنید و زیاد طلب مغفرت کنید. زیاد فاتحه بخوانید که خیلی محتاجم و گدا. آن هم گدای معنوی که هیچچیز بدتر از گدای معنوی نیست.
انتهای پیام