جهاد اسلامی فلسطین: سازشگران به زباله‌دان تاریخ می‌پیوندند و آرمان فلسطین باقی می‌ماند
کد خبر: 3944152
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴

جهاد اسلامی فلسطین: سازشگران به زباله‌دان تاریخ می‌پیوندند و آرمان فلسطین باقی می‌ماند

سخنگوی شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین در آغاز نخستین رزمایش مشترک گروه‌های مقاومت در غزه تأکید کرد که سازشگران و عمال رژیم صهیونیستی به زباله‌دان تاریخ می‌پیوندند و فلسطین، آرمان عربی و اسلامی باقی خواهد ماند.

به گزارش ایکنا به نقل از شبکه المیادین، گروه‌های مقاومت فلسطین نخستین رزمایش مشترک نظامی خود را امروز، 9 دی در غزه آغاز کردند.

ابوحمزه، سخنگوی گروه «سرایا القدس»(گروهان‌های قدس) شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: مقاومت فلسطین همچنان پای عهد و پیمان خود بر ادامه راه جهاد ایستاده است.

او تصریح کرد: مقاومت سوپاپ اطمینان برای حفظ مسئله فلسطین است و ما آغاز رزمایش الرکن الشدید(تکیه‌گاه محکم) را تحت فرماندهی اتاق مشترک مقاومت اعلام می‌کنیم.

ابوحمزه رزمایش‌های دفاعی مقاومت را به منظور تأکید بر آمادگی مقاومت برای دفاع از ملت فلسطین خواند و گفت: در ورود به هر رویارویی برای دفاع از ملتمان سلاحمان حاضر و تصمیممان واحد است و تمرین‌های نظامی مشترک به وضوح حاکی از یکپارچگی تصمیم ما(گروه‌های مقاومت) است.

سخنگوی گروهان‌های قدس گفت: مقاومت امروز برای رویارویی با دشمن و ایجاد بازدارندگی، قوی‌تر و مستحکم‌تر است و هرگز به دشمن اجازه نمی‌دهد قواعدی غیرقابل قبول را برای درگیری تحمیل کند .

ابوحمزه تأکید کرد: سازشگران و عمال رژیم اشغالگر به زباله‌دان‌های تاریخ خواهند پیوست و فلسطین آرمان عربی و اسلامی باقی خواهد ماند.

در همین راستا شبکه المیادین گزارش داد که هواپیماهای شناسایی مقاومت در چارچوب رزمایش الرکن الشدید در آسمان غزه در حال پرواز هستند.

انتهای پیام
captcha