شهید سلیمانی مرد حاضر در تمامی میادین و جبهه‌های نبرد بود
کد خبر: 3944773
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

شهید سلیمانی مرد حاضر در تمامی میادین و جبهه‌های نبرد بود

زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی در همه میادین در جبهه‌های جنگ و به ویژه جبهه فلسطین حاضر بود.

به گزارش ایکنا؛ زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان این مطلب در نخستین سالروز مراسم سالگرد ترور شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهان شهیدشان که صبح امروز، 12 دی‌ماه، در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: خون شهیدان شریان زندگی برای شجره مقاومت و جهاد و آزادی است.

زیاد النخاله با اشاره به این که آزادسازی فلسطین، آرزوی شهید سلیمانی در زندگی‌اش بود، اظهار کرد: شهید قاسم سلیمانی ترور شد، زیرا وی مانعی در برابر آمریکا و اسرائیل در تلاش آنان برای ترسیم دوباره نقشه منطقه بود.
 
وی با اشاره به این که شهید سلیمانی مانعی در برابر طرح‌های شیطان بزرگ بود، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی در همه میادین در جبهه‌های جنگ و به‌ویژه جبهه فلسطین حاضر بود.

زیاد النخاله با اشاره به این که شهید سلیمانی در خط اول مقدم بود و تا روز شهادتش فلسطین و اسلام در اولویت بود، گفت: موشک‌هایی که به تل آویو شلیک شد، شهید سلیمانی بر آن نظارت داشت تا به دست مقاومت برسد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تأکید بر این که خون شهدا، شریان حیات برای درخت مقاومت و جهاد و آزادی است، گفت: شهید سلیمانی همواره دغدغه فلسطین را داشت و موضوع فلسطین، همواره جز هم وغم ایشان بود.
انتهای پیام
captcha