زیاد النخاله: قدرت امروز حماس و جهاد مدیون کمک‌های شهید سلیمانی است
کد خبر: 3944753
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵

زیاد النخاله: قدرت امروز حماس و جهاد مدیون کمک‌های شهید سلیمانی است

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به اینکه مقاومت هزاران موشک در نوار غزه ساخته است، تصریح کرد:حماس و جهاد به کمک ایران و به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به چنین قدرت و جایگاهی دست یافته‌اند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، زیاد النخاله در گفتگو با شبکه المیادین با اشاره به اینکه مقاومت هزاران موشک در نوار غزه ساخته است، تصریح کرد که حماس و جهاد اسلامی به کمک ایران و به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به چنین قدرت و جایگاهی دست یافته‌اند.

النخاله اظهار داشت که مانور مشترک «تکیه‌گاه محکم» بیانگر وحدت گروه‌های مقاومت فلسطین برای هرگونه نبرد با دشمن در آینده بود. وی گفت که هدف از برگزاری این مانور، وحدت تاکتیک میدانی گروه‌های مقاومت بود.

وی افزود که مقاومت از رهگذر این مانور این پیام را به دشمن ابلاغ کرد که گروه‌های مقاومت فلسطین بخشی اساسی از محور مقاومت برای مقابله با جنایات این رژیم خواهند بود. وی عنوان کرد که در این مانور، موشک‌هایی با برد بیش از 100 کیلومتر مورد آزمایش قرار گرفت.

زیاد النخاله بیان کرد که تمامی سلاح‌های کلاسیک که در اختیار مقاومت فلسطین است، از طریق سردار سلیمانی، ایران و سوریه وارد شده است.

النخاله گفت که شهید سردار سلیمانی چند بار به ملاقات رمضان شلح رهبر فقید جهاد اسلامی رفته بود.

وی تاکید کرد که ملت فلسطین تا زمانی که اشغالگری در این سرزمین وجود دارد، به گزینه مقاومت پایبند خواهد بود.

النخاله تصریح کرد که تشکیلات خودگردان به سراب مذاکرات با دشمن صهیونیستی دل خوش کرده و کسی که این حال و روزش باشد، نمی‌تواند چیزی جز توهم به ملت فلسطین بدهد.
انتهای پیام
captcha