طبق اعلام روابط عمومی كتابخانههای عمومی فارس فعالیتهای حضوری این مراكز به دلیل قرار گرفتن شهرستانهای این استان در وضعیت زرد از امروز آغاز شدند. 
به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی ادارهکل کتابخانههای عمومی فارس، با توجه به دستورالعملهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هماهنگی با ستاد ملی مبارزه با کرونا و تغییر وضعیت استان فارس و قرارگرفتن تمامی شهرستانهای استان فارس در وضعیت زرد، کتابخانههای عمومی، خدمات خود را به صورت حضوری از سر میگیرند.
اعضای كتابخانههای عمومی استان فارس و همچنین مراجعان میتوانند از امروز شنبه، 13 دیماه به کتابخانههای عمومی سراسر استان فارس مراجعه کنند.
بر این اساس و با تأکید بر استفاده از ماسک، رعایت فاصلهگذاری اجتماعی و اجرای دستورالعملهای بهداشتی ستاد ملی کرونا، بخش مخزن کتابخانه همچنان بهصورت بسته اداره خواهد شد و اجرای برنامههای فرهنگی به شکل حضوری (جمعخوانی، نقد کتاب، کتابخوان و …) بهصورت مجازی خواهد بود.
انتهای پیام