شهید سلیمانی نمایانگر بعد جهانی ایران در یاری مستضعفان است
کد خبر: 3945800
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان:

شهید سلیمانی نمایانگر بعد جهانی ایران در یاری مستضعفان است

سیدهاشم صفی‌الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تأکید کرد: شخصیت شهید سلیمانی نمایانگر بعد جهانی جمهوری اسلامی ایران در یاری مستضعفان است.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری العهد، سیدهاشم صفی‌الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان، در مراسم بزرگداشت شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس که از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت برگزار شد، تأکید کرد: شهید سلیمانی زمانی که جان خود را برای دفاع از قدس فدا کرد، منتظر اجر و پاداش از سوی هیچ کس نبود.

وی افزود: سردار شهید سلیمانی دنیا را کنار گذاشته بود و اولویت خود را در زندگی، عبادت می‌دانست. او انسانی مؤمن و خاشع بود که در برابر خدا بسیار گریه می‌کرد و طالب شهادت بود.

صفی‌الدین اظهار کرد: شهید سلیمانی می‌دانست که جنگ باید در راه خدا باشد و مسیر این شهید بزرگوار مسیر قدرت و اقتدار بود.

وی درباره ویژگی‌های شهید ابومهدی المهندس نیز گفت: حاج ابومهدی المهندس نیز همان صفات حسنه حاج قاسم سلیمانی را دارا بود.

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: دشمنی آمریکا با مردم منطقه بیش از دشمنی رژیم صهیونیستی است.

وی درباره محور مقاومت نیز گفت: محور مقاومت یک نیروی خصوصی نیست، بلکه نیرویی برای حمایت از سرزمین‌ ماست و سخن گفتن درباره اهمیت وجود مقاومت برای حمایت از لبنان، بحثی بی‌نتیجه است.

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله در پایان با دو شهید بزرگوار، سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و سایر شهدا عهد بست که ما در مسیر مقاومت، راه حق و تلاش برای رهایی و نجات امت‌های منطقه باقی خواهیم ماند.
انتهای پیام
captcha