مقاومت همه مواضع خود را از امام حسین(ع) فراگرفته است
کد خبر: 3919216
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
شیخ هاشم صفی‌الدین:

مقاومت همه مواضع خود را از امام حسین(ع) فراگرفته است

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تأکید کرد: مقاومت ما همه چیز را از امام حسین(ع) فراگرفته و تمام برکات و مواضع آن برگرفته از مکتب امام حسین(ع) است.  

به گزارش ایکنا به نقل از «العهد»، حجت‌الاسلام سیدهاشم صفی‌الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان، در سخنانی در مراسم شب ششم محرم تأکید کرد: شکستی که رژیم صهیونیستی در جنگ ژوئیه ۲۰۰۶ از مقاومت لبنان خورد، تأثیراتش در این رژیم باقی مانده است و مقاومت توانست هیمنه اسرائیل را نابود کند و همه طرح‌های آمریکایی را در منطقه شکست دهد.
 
وی افزود: ما در مقاومت از لبنان در مقابل دشمن صهیونیستی و تکفیری و فتنه‌های آمریکایی حمایت و پشتیبانی کردیم.
 
شیخ صفی‌الدین گفت: ما در این راه کشته دادیم. گفتند این ایام، ایام تسویه‌حساب است؛ ما صبر و تحمل کردیم اما هیچ روزی ساکت ننشستیم زیرا حق را می‌شناسیم و می‌دانیم که این راه راهی ناهموار است و قربانی‌های زیادی دارد. صبر ما بر این ظلم و ستم‌ها به دلیل ضعف ما نبوده بلکه به جهت قدرت ما بوده است.
 
وی اظهار کرد: مقاومت تحمل و پایداری کرد و در مسیر ثابت ماند تا به دستاوردهای بزرگی رسید و شهدایی را تقدیم کرد که بدون آنها پیروزی‌ها محقق نمی‌شد. حزب‌الله کاملاً از نظام سیاسی لبنان به دور است و دشمنان مقاومت در میدان نبرد و تخریب چهره مقاومت ناموفق بوده‌اند.
 
شیخ صفی‌الدین افزود: افرادی در راستای تخریب چهره حزب‌الله و ضربه به فرمانده‌ مقاومت، که آنان را خوار کرده، تلاش می‌کنند. مقاومت می‌داند که با اقدامات جدید علیه خود و حملات رسانه‌ای بزرگی روبه‌روست. هدف هریک از اعضای مقاومت و حزب‌الله آن است که به مقام شهادت و دیدار خداوند نائل آیند و این هدف را ما از امام حسین(ع) آموختیم.
انتهای پیام
captcha