تأمین مسكن زوج‌های نیازمند در لامرد
کد خبر: 3947360
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶

تأمین مسكن زوج‌های نیازمند در لامرد

طی مراسمی عملیات احداث ۹ واحد مسکونی برای سکونت رایگان زوج‌های نیازمند شهرستان لامرد از سوی یکی از خیران این شهرستان آغاز شد.

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم آغاز عملیات احداث 9 واحد مسكونی برای تازه عروس و دامادهای تحت پوشش بهزیستی شهرستان لامرد توسط یكی از خیران این شهرستان امروز، 23 دی‌ماه برگزار شد.

سیدمحمد صادق كشفی‌نژاد، مدیركل بهزیستی فارس در حاشیه این مراسم گفت: مجتمع مسكونی زنده یاد ناصر قائدی برای سکونت رایگان یکساله زوج‌های جوان بی بضاعت تحت پوشش بهزیستی لامرد احداث می‌شود.

وی با بیان اینكه شهرستان لامرد یكی از شهرستان‌های پیش‌رو در زمینه جلب كمك‌های خیران است، گفت: بحمد الهی فعالیت‌های انجام شده در بهزیستی این شهرستان بسیار چشم‌گیر و قابل تقدیر بوده است.

معصومه کاظم‌زاده، رئیس اداره بهزیستی لامرد هم در حاشیه این مراسم با بیان اینكه غلام قائدی، خیراندیش لامردی در اقدامی خیرخواهانه، ۹واحد مسکونی را برای تازه عروس دامادها می‌سازد، گفت: با تصمیم هیئت موسس خیریه زنده یاد قائدی که با حمایت خیراندیش حاج غلام قائدی مدیریت می‌شود نیز این پیشنهاد به مرحله اجرا رسید که این واحدهای مسکونی پس از افتتاح، در یک‌سال آغاز زندگی زوج‌های کم‌بضاعت تحت پوشش بهزیستی به‌صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار گیرد که این کمک بزرگی در تامین بخشی از هزینه‌های زندگی آن‌ها در این بحران اقتصادی خواهد بود.

وی با بیان اینكه این مجتمع مسكونی با نام زنده یاد ناصر قائدی نام‌گذاری شده است، گفت: این واحد مسكونی دارای 9 واحد و در 3 طبقه طراحی شده است كه در زمینی به مساحت 550 متر مربع احداث خواهد شد.

كاظم‌زاده، اعتبار اولیه خرید زمین و آغاز ساخت این واحدهای مسکونی را ۲۵ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این خیر لامردی همچنین اقدامات خیرخواهانه دیگری نیز نظیر اهدای ۳۲ دستگاه تبلت به فرزندان دانش آموز زنان سرپرست خانوار بهزیستی لامرد با اعتبار ۶۰۰ میلیون ریال، ساخت نخستین مرکز نگهداری از معلولین ذهنی در لامرد با اعتباری بالغ بر  ۱۴ میلیارد ریال و پرداخت بیش از ۶ میلیارد ریال هزینه‌های جاری و تامین امکانات این مرکز معلولین را انجام داده است.

انتهای پیام
captcha